4 czerwca na Stadionie Narodowym odbyła się konferencja nowego portalu
internetowego Incentive Planet. Portalu, który w przeciągu najbliższych 8 miesięcy stanowić
będzie największą bazę informacyjną dla firm organizujących wyjazdy grupowe.
Konferencję poprowadziła Elżbieta Atkinson – Dyrektor Zarządzająca oraz Agnieszka
Chojka – Logistic and Coordination Manager, które opowiedziały o możliwościach i zaletach
jakie oferuje innowacyjny portal.
„Incentive Planet” to portal internetowy oferujący e-usługi, gdzie użytkownik może
samodzielnie zaplanować, skalkulować i sfinalizować ofertę wyjazdu grupowego lub
konferencji. Projekt www.incentiveplanet.pl jest współfinansowany przez Unię Europejską ze
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu Państwa w ramach
działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 do umowy nr UDA
– POIG.08.01.00-14-593/11 z dnia 22 maja 2012 r. Dofinansowanie wynosi 70% ( w tym 85% z
EFRR i 15% z BP). 30% kwoty kwalifikowanej pokrywa Beneficjent oraz wydatki
niekwalifikowane m.in. podatek VAT.
Innowacyjność polega na umożliwieniu bezpośredniego kontaktu z
wyselekcjonowanymi przez zespół Incentive Planet pod względem atrakcyjności i rzetelności,
dostawcami usług z Polski, Europy i świata. Dzięki temu narzędziu przygotowanie oferty nie
będzie już wymagało kilku dni czy tygodni. Wystarczy, że przy wpisaniu odpowiednich pozycji
typu: destynacja, liczba osób, termin wyjazdu otrzymamy symulację kosztową oraz opis
miejsca do którego zamierzamy się udać.
Będąc częścią tej branży przez wiele lat, chciałam w pewnym momencie zrobić coś, co
pozwoliło by klientom i agencjom ułatwić pracę. Wiem ile czasu potrzeba na przygotowanie
ofert, na zorganizowanie „incentivu”. Dlatego powstał Incentive Planet. Tym bardziej miło mi,
że w ten portal uwierzyli urzędnicy przyznający dotacje unijne. To tylko potwierdza fakt, że
narzędzie to było i jest niezbędne – powiedziała Dyrektor Zarządzająca Incentive Planet,
Elżbieta Atkinson.
Użytkownicy portalu IP maja możliwość korzystania z bogatej bazy profesjonalnych
firm z wieloletnim doświadczeniem z branży MICE, która wcześniej została dokładnie
zweryfikowana. Są to m.in.: DMC, hotele, centra konferencyjne, agencje incentive,
przewoźnicy, piloci, przewodnicy, czy towarzystwa ubezpieczeniowe.
Portal skierowany jest do klienta instytucjonalnego, agencji incentive, PR, HR, korporacji,
małych i średnich przedsiębiorstw, jak i do oferentów (bezpośrednich dostawców usług) DMC,
hoteli, centrów konferencyjnych, linii lotniczych, licencjonowanych pilotów, firm
ubezpieczeniowych i agencji eventowych.
Nie boimy się, że firmy eventowe będą do nas źle nastawione, że będą uważały nas za
konkurencję. Naszym zadaniem, nie jest „rozbijanie” żadnego biznesu. Jesteśmy nastawieni na
budowanie wspólnie branży incentive oraz konferencji. Chcemy aby nasz portal był narzędziem
wykorzystywanym przez agencje eventowe i ułatwiał im przez to optymalizację czasu na
późniejsze zorganizowanie takiego wyjazdu – powiedziała Agnieszka Chojka, Logistic and
Coordination Manager.
Z usług portalu Incentive Planet będzie można korzystać już od 4 czerwca 2013 roku.
Pracę nad projektem zaczęliśmy w II połowie 2012 roku. Bardzo rzetelnie
sprawdzaliśmy firmy, które zgłaszały się do nas z całego świata chcąc zaistnieć na tym portalu.
Przez wiele miesięcy wyspecjalizowany zespół programistów, grafików tworzył silnik i grafikę
strony. Wbrew pozorom to nie był łatwy projekt. Dziś kiedy przyszedł moment pokazania go
klientom, dziennikarzom jestem bardzo szczęśliwa, że największą część pracy mamy już za
sobą. Pragnę jednak zwrócić uwagę, że portal dopiero ukończył fazę testów i teraz będzie
wgrywana na niego cała baza przygotowanych i sprawdzonych danych. Sądzę, że do I kwartału
2014 roku będziemy mogli pochwalić się na portalu już wszystkimi destynacjami, z którymi
mamy podpisaną umowę. – powiedziała Elżbieta Atkinson, Dyrektor Zarządzająca Portalem.
Od 4 czerwca będzie już można korzystać z portalu, będzie to jeszcze wersja BETA ale
każdego dnia będą Państwo mogli odnaleźć nowe dane na portalu.
Można już czytać informacje na temat wyselekcjonowanych destynacji do których klient
zamierza się wybrać oraz przygotować symulację kosztową takiego wyjazdu. W razie
problemów technicznych zapraszamy do skorzystania z pomocy pracowników Incentive
Planet.
Jest to pierwszy taki kalkulator w branży „incentive”, czy Dyrektor Zarządzająca zdecyduje się
na uruchomienie analogicznie kalkulatora dla branży eventowej?
Szczegóły na: www.incentiveplanet.pl