Stowarzyszenie Branży Eventowej 7 listopada br. zaprasza już po raz czwarty managerów, dyrektorów działu marketingu, specjalistów z sekcji zakupów, PRowców i HRowców oraz członków zarządów, odpowiedzialnych za komunikację i marketing, w świat informacji z zakresu budowania marki oraz korzyści sprzedażowo wizerunkowych uzyskiwanych dzięki zastosowaniu event marketingu

 

Program konferencji Event Biznes ma na celu pokazać, że event marketing to strategiczne planowanie wydarzeń i związanych z nim działań w oparciu o wiedzę na temat produktu lub usługi oraz charakterystykę grupy docelowej, którego efektem są realne biznesowe korzyści.

 

Najlepsi specjaliści branży eventowej zarówno z Polski, jak i z zagranicy – w siedzibie Digital Knowledge Village w Warszawie – przekażą uczestnikom szerokie kompendium wiedzy na temat event marketingu. Nad merytoryką wydarzenia czuwa 22 osobowa Rada Programowa. Misją wydarzenia jest edukacja z zakresu event marketingu, pokazywanie wzorcowych case study eventów, wskazywanie trendów i inspiracji oraz prezentacja skuteczności narzędzia jakim jest event.

 

Członek zarządu ds. edukacji Stowarzyszenia Branży Eventowej i dyrektor programowa konferencji, Anna Nowakowska podkreśla, że szerokie kompendium wiedzy zostanie przekazane przez wybitnych prelegentów, ekspertów, stanowiących niepodważalny autorytet w świecie event marketingu z bogatym portfolio projektów, zrealizowanych dla największych marek. To osoby, które na co dzień stosują narzędzie jakim jest event i event marketing oraz mogą się podzielić z uczestnikami swoim doświadczeniem, jak również poprzeć je konkretnymi przykładami i analizami danych wskazując na skuteczność narzędzia.

 

Program konferencji Event Biznes jest skoncentrowany na przedstawieniu uczestnikom wartości biznesowej, jaka jest efektem stosowania narzędzi event marketingowych w kontekście dotarcia przekazu do wybranej grupy odbiorczej. Celem programowym konferencji jest budowanie świadomości skuteczności działań branży eventowej oraz dostarczenie popartych praktyką argumentów, które mogą posłużyć jako podstawa planowania działań oraz podziału środków i budżetów.

 

Prelekcje oraz dyskusje zainicjowane podczas konferencji Event Biznes 2017 skupią się wokół następujących bloków i zagadnień:

 

1.       Wartości w budowaniu efektywnych relacji

2.       Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej – case study

3.       Różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy

4.       Bezpieczeństwo w organizacji eventów

5.       Przyszłość eventów – działania i narzędzia.

 

Organizatorzy zadbali o zaproszenie wyjątkowych gości i osobistości. Szczegółowe informacje na stronie http://eventbiznes.pl/program-menu/program-20173/program-konferencji-2017-2/

 

Wydarzenie rozpocznie prelekcja Adama Sztaby, kompozytora, dyrygenta który opowie o mechanizmach zarządzania i współpracy zespołu oraz budowania odpowiedzialności za wspólny projekt. Orkiestra to mechanizm, który w niezmienionym kształcie działa od ponad 250 lat. Czy zatem tworząc eventowy zespół ludzi, dobierając liderów projektu i solistów nie tworzymy niepowtarzalnego dzieła?

 

Sebastian Kotow, psycholog biznesu, skoncentruje się na zaufaniu jako podstawowej wartości zarówno w świecie biznesu, jak i event marketingu. W swoim wystąpieniu odpowie m.in. na pytania, czy jest ono siłą napędową innowacyjności, kreatywności i zaangażowania? Jakie są prawdy i mity na temat zaufania oraz co jest krytyczną kompetencją lidera.

 

Kulturoznawca i specjalista w dziedzinie komunikacji marek, dr hab. Jacek Wasilewski położy nacisk na spójność przekazu i komunikację marki w event marketingu, zwracając uwagę m.in. na key verbal podczas eventów.

 

Skupiając się zarówno na wartościach w budowaniu relacji, jak i roli event marketingu w strategii marketingowej, Luiza Derek, dyrektor B2B marketing w Marstercard, przedstawi przekrojowe ujęcie wykorzystania eventu w realizacji celów firmy, zarówno globalnie jak i lokalnie. Zaprezentowanie szerokiej perspektywy będzie jednocześnie wstępem do pokazania przykładowych rozwiązań eventowych w formie studiów przypadków: 100-leia marki BMW (Paulina Jaworska, brand experience customer manager  BMW Group Polska), kampanii Play „Gamers Gona Play” (Aleksandra Nitecka, digital marketing manager P4), oraz rekordowy pokaz VR i Mitsubishi ASX 2017 (Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu & PR, Mitsubishi Motors).

 

O istocie komunikacji z pracownikami i potencjalnymi pracownikami za pomocą wydarzeń w panelu poświęconemu event marketingowi w employer brandingu rozmawiać będą: Marta Pokutycka – Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden), Katarzyna Głowacka (niezależny konsultant, dyrektor departamentu rekrutacji i rozwoju BZ WBK, oraz Monika Starecka (chief operational officer, Country Management, EY).

 

Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny, producent, i trener podzieli się spostrzeżeniami, dotyczącymi budowania relacji z odbiorcą, co bezpośrednio wpływa na skuteczność eventu, za pomocą wystąpień. Jak znaleźć odpowiednią formę i zawartość do realizacji celu, tematu oraz czym jest AWE, m.in. na takie pytania odpowie prelegent.

 

Katarzyna Cioch (dyrektor zarządzająca, Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej) wskaże, jak organizacja kongresu może efektywnie wpłynąć na współpracę między stowarzyszeniami a środowiskiem biznesowym i instytucjonalnym, w czasach gdy transfer wiedzy jest kluczowym aspektem rozwoju.

 

Ważnym tematem podczas tegorocznego Event Biznes będzie zagadnienie bezpieczeństwa. W dobie zagrożeń terrorystycznych ale również czyhających niebezpieczeństw dnia codziennego na eventach korporacyjnych, kwestie bezpieczeństwa mogą zadecydować o skuteczności ale też atrakcyjności wydarzenia. Eda Ozden, (MEP Destination Business Solutions) przedstawi kwestie zagrożeń oraz bezpieczeństwa współczesnego świata w ujęciu globalnym, natomiast Andrzej Kruczyński (Instytut Bezpieczeństwa Społecznego i były oficer GROM) skupi się nad narzędziami realnego zabezpieczenia wydarzeń. 

 

Ostatni blok tematyczny konferencji poświęcony został inspiracjom, trendom, narzędziom oraz działaniom, jakie w najbliższym czasie ułatwią pracę osobom odpowiedzialnym za realizację wydarzeń.

 

Trenerzy biznesowi, dr Krzysztof Celuch oraz Ruud Janssen przedstawią nową metodę projektowania wydarzeń, ich planowania, konstruowania i zarządzania czyli #EventCanvas.

 

Agnieszka Majkowska (dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży, Prudential Polska), członek Rady Etyki SBE, pokaże w jaki sposób zagadnienia podejmowane przez radę mogą pomóc zleceniodawcom wydarzeń na każdym etapie współpracy z branżą eventową. Magdalena Galińska (kierownik ds. zakupów eventowych), zaprezentuje temat najlepszych praktyk i narzędzi przetargowych w komunikacji marketingowej, które są wynikiem Dialogu Branżowego prowadzonego przez środowisko zakupowe, marketingowe i agencyjne. Event Biznes zamknie rozmowa na temat przyszłości event marketingu, w której wezmą udział Edyta Brykała (prezes zarządu, Noble Consierge), Jacek Caputa (event marketing manager, Grupa Żywiec), dr hab. Jacek Wasilewski (specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca) Łukasz Kosuniak (client marketing manager, IT Magination, autor bloga businessmarketer.pl). Panel poprowadzą dyrektor programowe konferencji: Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl) oraz Anna Nowakowska (członek zarządu ds. edukacji SB, blog strefaMICE.pl)

 

Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, Marta Dunin- Michałowska podkreśla, że na tegorocznej edycji konferencji Event Biznes nie może zabraknąć nikogo, kto chce pogłębiać swoją wiedzę o wykorzystaniu eventu w wielowymiarowym komunikowaniu świata idei, produktu lub usługi.

 

Zapraszamy do rezerwacji biletów na stronie www.eventbiznes.pl oraz śledzenia informacji na FB Event Biznes.