Nowy rok to czas podsumowań, ale także wyznaczenia celów i określania planów na kolejne 12 miesięcy. W Elektrowni Powiśle 2018 rok upłynął pod hasłem intensywnej pracy i dynamicznego rozwoju projektu, a wszystko po to, by już w tym roku tętniło tu serce stolicy, dając nową energię mieszkańcom Warszawy i nie tylko. To w tym miejscu przedwojenna historia spotka się z nowoczesnym designem i bogatą ofertą handlowo-usługowo-rozrywkową, będąc odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumpcyjne i społeczne klientów. W 2019 na mapie Warszawy pojawi się miejsce, jakiego dotąd jeszcze nie było.

 

– Elektrownia Powiśle to dla nas wyjątkowy projekt, w który wkładamy całe serce i sami nie możemy doczekać się jego otwarcia. Od kilkunastu miesięcy codziennie obserwujemy, jak przestrzeń zmienia się, rozbudowuje, „nabiera kształtów”, by już wkrótce mogła się otworzyć i dać nową energię wszystkim naszym klientom. W ramach procesu rewitalizacji obiektu, chcemy jednak zachować jak najwięcej tkanki historycznej i zaprezentować ją w nowoczesnym wydaniu. Zależy nam, by podkreślić znaczenie tego miejsca, stąd nasza decyzja o pozostawieniu oryginalnej nazwy – Elektrownia Powiśle, będącej istotą całego projektu i funkcji, jakie będzie spełniał. Jesteśmy pewni, że damy Warszawie mnóstwo dobrej energii – komentuje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

 

Ostatnie 12 miesięcy to czas wytężonej pracy nad tym, by w zrewitalizowanych wnętrzach Elektrowni Powiśle już w tym roku na klientów czekała wyjątkowa energia, jakiej do tej pory nie miało żadne miejsce na mapie Warszawy. To tu powstaną butiki unikatowych marek, m.in. COS, Marc O’Polo Denim, Elementy Wear, Warsaw Concept Store czy Optique Exclusive, jak również pop-up i concept story, które przywodzić będą na myśl klimat uliczek handlowych znanych z podróży po świecie.
W Elektrowni swoje miejsce znajdą cenione polskie i zagraniczne marki, a zakupy dostarczą klientom niezapomnianych wrażeń. 

 

To tutaj pojawią się też restauracje serwujące kuchnie z całego świata. Świeże produkty, niebanalne smaki i unikatowe wnętrza to przepis na wyjątkowy Food Hall, który już wkrótce podbije podniebienia nawet najbardziej wymagających klientów. W strefie gastronomicznej powstanie kilkadziesiąt różnorodnych konceptów kulinarnych, w tym m.in. 18 lokali w strefie Food Hall i ponad 10 restauracji z pełną obsługą kelnerską. Koncept ten idealnie wpisuje się w światowe trendy dotyczące spędzania czasu w duchu slow life – czerpania przyjemności, zdobywania doświadczeń, szukania inspiracji zarówno kulinarnych, jak i społecznych. Takie połączenie otwartej przestrzeni z jedzeniem oraz tradycyjnych restauracji spodoba się zarówno młodszym, jak i nieco starszym klientom Elektrowni Powiśle. Taki koncept pozwala także na większą elastyczność w doborze najemców, dzięki czemu goście Food Hallu będą zaskakiwani nową, zmieniającą się ofertą. W gronie najemców gastronomicznych swoje miejsce znalazły już m.in.: Tel Aviv Urban Food, Soul Food, Pełną Parą, a także Trufla, Quattro Canti, YE YE Mex Food, Torro oraz lodziarnia Na końcu tęczy. 

 

Zupełnie nowym, niespotykanym dotąd w Polsce konceptem będzie innowacyjny Beauty Hall, który na powierzchni 1 500 mkw. skupi kompleksowe usługi beauty i wellness. Podzielona na 3 strefy przestrzeń pozwoli klientom na skorzystanie z szerokiej oferty w zakresie urody i pielęgnacji, dedykowanej zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. To tutaj na wszystkich chcących zadbać o swój wygląd, czekać będą m.in.: stoiska kosmetyczne, nail bar, brow bar, salon fryzjerski czy barber shop, a także oddzielna część, w której będzie można skorzystać z masaży, usługi depilacji oraz zabiegów kosmetycznych, wykonywanych zarówno tradycyjnymi metodami, jak i z wykorzystaniem najnowszych technologii. Do grona pierwszych najemców tego niezwykłego konceptu należą: Warszawska Izba Lordów, Duda Hair Design oraz Nail & Beauty Bar.

 

Wielofunkcyjny projekt Elektrowni Powiśle to również nowo powstały kompleks biurowy, znajdujący się na terenie inwestycji. Wszystkie trzy biurowce klasy A, oferujące blisko 22 000 mkw. powierzchni biurowej, są już niemal w całości wynajęte. Swoje siedziby w Elektrowni Powiśle będą mieć m.in.: Dentons, Guess, Douglas Polska, ING Business Shared Services, ALD Automotive, CI Games, White Star Real Estate oraz SuperDrob. Na terenie inwestycji powstają także luksusowe apartamenty na wynajem oraz hotel butikowy. 

Elektrownia Powiśle w 2018 roku, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, zasłynęła też na modowo-rozrywkowej mapie Warszawy. Latem Elektrownia zapraszała na kino letnie i strefę kibica. Jesienią odbył się tu pierwszy w historii pokaz kolekcji ślubnej duetu Paprocki&Brzozowski oraz nowe wydarzenie na modowej mapie Warszawy – Warsaw Fashion, w ramach którego powstała także specjalnie zaprojektowana strefa Unique Bazaar z wyselekcjonowaną ofertą unikatowych produktów. Cyklicznie organizowany były tu też Targ Śniadaniowy oraz targi  polskich projektantów Grand Bazaar, które cieszą się dużą popularnością wsród mieszkańców stolicy. To tutaj goście bawili się też na wyjątkowej imprezie sylwestrowej, przygotowanej przez Wujaszka Liestyle wspólnie z duetem DJ-skim Flirtini oraz marką Martini. Jednak to nie wszystko – Elektrownia Powiśle wciąż chce zaskakiwać i przyciągać tłumy, dostarczając nowej energii dla Warszawy.

 

– Elektrownia Powiśle to inwestycja, która łączy w sobie szereg funkcji – handlową, rozrywkową, gastronomiczną, a także biurową i mieszkalną, dlatego jestem przekonany, że każdy znajdzie tu coś interesującego i inspirującego. Unikatowe marki modowe, pop-up i concept story, restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata, pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall, emocjonujące wydarzenia – serce Warszawy będzie biło mocniej, dzięki nowej energii, płynącej prosto z Powiśla – podsumowuje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

 

Za komercjalizację Elektrowni Powiśle odpowiadają firmy Cushman & Wakefield oraz JLL.