W piątek, 5 grudnia, w Pałacu w Wilanowie, odbyła się wyjątkowa kolacja. Członkowie programu lojalnościowego hoteli Accor Le Club Accorhotels, którzy skorzystali
z ekskluzywnej oferty Money Can’t Buy zasiedli do prawdziwie królewskiej uczty, przygotowanej specjalnie dla nich.
Na stołach królowały dania przygotowane według oryginalnych receptur z XVII i XVIII wieku, nawiązujące do okresu panowania króla Jana III Sobieskiego, z którego inicjatywy powstał Pałac w Wilanowie. W menu znalazły się m.in. perliczka pieczona z tymiankiem i czosnkiem podana na chutney z jarzębiny i topinamburem, wędzony na zimno jesiotr przybrany pianą pigwową i kawiorem z dyni na sosie miodowym oraz wolno pieczone policzki cielęce z warzywami sezonowymi, kapustą kiszoną
i pasternakiem.
Doznania kulinarne to jednak nie wszystko, co czekało na gości w pałacowych wnętrzach. Każda potrawa została dodatkowo przyprawiona szczyptą historii w postaci pasjonujących anegdot profesora Jarosława Dumanowskiego. Profesor jest specjalistą i pasjonatem w dziedzinie kuchni historycznej oraz autorem licznych publikacji o tej tematyce. Jego współpraca z Pałacem w Wilanowie przy wznowieniu historycznych książek kucharskich zaowocowała powstaniem konceptu wieczoru pełnego smaków i aromatów rodem z minionych wieków.
– Nasi najwierniejsi klienci i najbardziej lojalni członkowie Le Club Accorhotels zasługują na królewskie przyjęcie i traktowanie. Dlatego postanowiliśmy zaprosić ich do wspólnej kulinarnej podróży
w czasie w wyjątkowej „restauracji”, która powstała specjalnie dla nich. – powiedział David Henry, SVP Sales, Marketing, Distribution and Revenue Management w Grupie Hotelowej Orbis.
Wydarzenie uświetnił występ mezzosopranistki Izabeli Kopeć, a po kolacji goście podziwiali niezwykłą instalację świetlną „Labirynt światła” na dziedzińcu Pałacu.
***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 500 hotelami z 440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.