Lufthansa została nagrodzona w pierwszej edycji plebiscytu czytelników miesięcznika Business Traveller Awards Poland 2013. Uroczysta gala wręczenia statuetek odbyła się w środę w Pałacyku Sobańskich w Warszawie.

W trakcie gali, w której wzięło udział ponad siedemdziesięciu zaproszonych przedstawicieli laureatów, zostało wyłonionych zwycięzców w 22 kategoriach. Lufthansa zdobyła pierwsze miejsce w dwóch z nich – Najlepszy Przewoźnik na Długich Dystansach oraz Najlepsza Klasa Biznes. Drugie miejsce przypadło Lufthansie w kategoriach Najlepszy Przewoźnik na Krótkich Dystansach oraz Najlepsza Klasa Ekonomiczna. Trzecim Najlepszym Przewoźnikiem na Krótkich Dystansach został należący do Grupy Lufthansy SWISS. Dodatkowo, pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy program Lojalnościowy zdobył program Miles And More, a Najlepszym Sojuszem Lotniczym został Star Alliance.

– Jesteśmy dumni, że Lufthansa zdobyła aż cztery nagrody w plebiscycie Business Traveller Awards 2013. To dowód nas to, że nasi klienci doceniają to, w jaki sposób stale inwestujemy w udoskonalanie serwisu – zarówno tego oferowanego na ziemi, jak i na pokładach naszych maszyn. Cieszymy się, że te dokonania są doceniane przez naszych pasażerów – powiedział Bart Buyse, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce, który odebrał nagrody dla Lufthansy, SWISSa i Miles and More.

Klasa Biznes Lufthansy jest dostosowana do potrzeb pasażerów korporacyjnych. Lufthansa operuje z siedmiu lotnisk w Polsce, oferując od dwóch do piętnastu rejsów dziennie z każdego z tych miast oferując z ponad 250 rejsów tygodniowo. Połączenia do 212 miast na całym świecie dają pasażerom możliwość wygodnego dopasowania podróży do planów biznesowych oraz korzystania z doskonałego produktu. Przewoźnik oferuje dobrą dostępność miejsc oraz atrakcyjne ceny biletów, dlatego wiele osób wybiera podróż Lufthansą do Delhi, Bangkoku, Bombaju, Nowego Jorku, San Francisco, Miami, Los Angeles czy Johannesburga.

W trakcie gali uhonorowano też port lotniczy we Frankfurcie, który został uznany za Najlepszy Port Lotniczy w Europie. Polscy pasażerowie docenili komfortowe połączenia z całym światem, które Lufthansa oferuje właśnie za pośrednictwem tego portu, gdzie do dyspozycji pasażerów dostępny jest m.in. luksusowy, nagradzany Terminal Klasy Pierwszej.

Plebiscyty Business Traveller Awards organizuje większość narodowych edycji Business Travellera na całym świecie. W Polsce miesięcznik Business Traveller Poland ukazuje się od 2009 roku. W tym roku po raz pierwszy w swojej historii przeprowadził plebiscyt wśród swoich czytelników – w specjalnej elektronicznej ankiecie wzięło udział niemal tysiąc podróżujących biznesmenów i travel managerów, organizujących podróże służbowe w firmach i korporacjach. Nad ankietą i opracowaniem wyników pieczę sprawowała firma doradcza Deloitte.