Linie Emirates zostały największym zwycięzcą plebiscytu APEX Passenger Choice Awards 2015, którego wyniki ogłoszono 28 września br. w sali balowej Oregon Convention Center w Portland w stanie Oregon. Przewoźnik zdobył nagrody we wszystkich siedmiu kategoriach, w których został nominowany. Otrzymał wyróżnienie między innymi za najlepszą obsługę pasażera i dla najlepszych linii lotniczych w regionie Bliskiego Wschodu (szósty rok z rzędu).

Do Emirates powędrowały także nagrody za ofertę pokładową i usługi lotniskowe w następujących kategoriach: najlepszy interfejs użytkownika w systemie rozrywki pokładowej, najlepsza pokładowa sieć telekomunikacyjna, najlepszy wystrój kabiny, najlepsze jedzenie i napoje oraz najlepsza obsługa naziemna.

Adel Al Redha, Executive Vice President i Chief Operations Officer Emirates, powiedział: – W centrum naszej uwagi zawsze znajduje się klient. W powietrzu i na ziemi, w mniej i bardziej widoczny sposób, nasz zespół każdego dnia ciężko pracuje, aby zapewnić wyjątkową jakość podróży. Głosy pasażerów to dla nas najlepsza forma wyróżnienia i w dalszym ciągu będziemy starali się podnosić poprzeczkę. Linie Emirates nieustannie inwestują w produkty oparte na najnowocześniejszych technologiach i innowacyjne wyposażenie kabin, a także uatrakcyjnienie oferty usług i produktów dostępnych w ramach naszej infrastruktury naziemnej. Dzieje się tak dzięki nieograniczonemu wsparciu, jakie otrzymujemy od Jego Wysokości Szejka Ahmeda bin Saeeda Al Maktouma, prezesa zarządu Grupy Emirates, oraz Tima Clarka, prezesa linii.

Obecnie linie Emirates dysponują największą na świecie flotą legendarnych samolotów A380 i popularnych Boeingów 777. Zaawansowane technologicznie i nowoczesne samoloty są oszczędne w eksploatacji i umożliwiają Emirates wyposażenie kabiny w najnowsze udogodnienia pokładowe, takie jak sieć telefonii komórkowej i bezpłatny Internet bezprzewodowy, do których pasażerowie mają dostęp przez całą podróż, programy telewizyjne na żywo, w tym kanały z najnowszymi turniejami sportowymi, a także bezkonkurencyjną ofertę rozrywki pokładowej.

Uznawane na całym świecie usługi Emirates świadczone są przez wielonarodowy personel pokładowy przewoźnika, którego członkowie pochodzą ze 130 krajów i mówią w ponad 60 językach. Na pokładzie samolotów Emirates na pasażerów czekają dania inspirowane przepisami kuchni regionalnych i narodowych krajów obsługiwanych przez linie oraz wyśmienita oferta win, w której nie zabrakło najbardziej ekskluzywnych roczników.

W ofercie naziemnej przewoźnika znajduje się sieć 38 poczekalni Emirates na całym świecie i usługi szoferskie, które zapewniają członkom programu lojalnościowego i pasażerom klasy premium wspaniałe wrażenia z podróży z liniami Emirates.

W plebiscycie Passenger Choice Awards zorganizowanym przez stowarzyszenie APEX pasażerowie z całego świata są proszeni o ocenę swoich ostatnich podróży lotniczych. W tegorocznej edycji na swoje ulubione linie lotnicze zagłosowali pasażerowie z ponad 200 krajów, a głosowanie trwało dwa miesiące w okresie od maja do czerwca.

Miniony tydzień upłynął pod znakiem wyróżnień dla linii Emirates, które odebrały także okolicznościową nagrodę podczas inauguracyjnej gali Aviation Achievement Awards zorganizowanej podczas drugiej edycji imprezy Gulf Aviation Networking Event 2015 w Dubaju. Wyróżnienie stanowi wyraz uznania dla trzydziestu lat działalności Emirates.

Pełna lista nagród zdobytych w plebiscycie APEX Passenger Choice Awards 2015:

1.      Najlepsza linia lotnicza według pasażerów

2.      Najlepsi w regionie: Bliski Wschód

3.      Najlepsze jedzenie i napoje

4.      Najlepszy interfejs użytkownika w systemie rozrywki pokładowej

5.      Najlepsza pokładowa sieć telekomunikacyjna

6.      Najlepszy wystrój kabiny

7.      Najlepsza obsługa naziemna