Spoty w ogólnopolskiej telewizji, billboardy czy stoiska na festiwalach muzycznych. Władze Łodzi chcą, żeby o mieście zrobiło się głośno. Dlatego wydadzą 8 milionów złotych na kampanie promocyjne – czytamy w Dzienniku Łódzkim.

 

Jak podaje dziennik, 85 procent tej kwoty pochodzi z Unii Europejskiej. Biuro Promocji przygotowało aż cztery projekty, które wygrały konkurs o fundusze unijne.

Jedna z kampanii ma pokazać Łódź jako miasto atrakcyjne dla specjalistów z branż IT i logistyki. Koszt projektu to 1,7 mln zł. W maju rozpocznie się promocja turystyki weekendowej miasta. W telewizjach pojawią się spoty, a w miastach billboardy, zapraszające na koncerty i wydarzenia w Atlas Arenie. Na tę część kampanii miasto przeznaczy 2,5 mln złotych.

Władze miasta chcą także zmienić wizerunek Łodzi, promując ją jako miasto kreatywne. Projekt zakłada budowę stoisk Łodzi na największych muzycznych festiwalach w Polsce, między innymi na Heineken Open’er, gdzie goście festiwalowi będą mogli obejrzeć spoty o Łodzi kreatywnej. Koszt projektu wynosi 2,6 mln zł – informuje Joanna Barczykowska z Dziennika Łódzkiego.