Od wczoraj w 14 chińskich telewizjach (Shanghai TV News, Shanghai TV Entertainment, Shanghai TV Drama, Shanghai East Movie, Beijing TV Satellite, Beijing TV Film & TV Series, Beijing TV Life, Beijing TV Sports, Beijing TV Science & Education, Guangdong TV Zhujiang, Guangdong South TV, Guangzhou TVB, Guangzhou TV General, Guangzhou TV News) nadawany jest spot „Lubię Polskę”.

 

Jak informuje POT, kampania rozpoczęła się w 2013 r. i do tej pory w Chinach pojawiło się już w wybranych tytułach prasowych łącznie 47 reklam, m.in. wBeijing Evening News (NP), The Beijing News (NP), Jinghua Times (NP), Shanghai Morning Post (NP), Oriental Morning Post, Shanghai Evening Post, Xin Min Wan Bao, Guangzhou Daily, Yangcheng Evening News, Southern Metropolis Daily, Morden Weekly, National Geographic Traveler, Rayli Fashion & Beauty, Fortune Life, Golf Digest, Wings of China.

W czerwcu zostanie zrealizowana druga odsłona kampanii outdoorowej przy okazji targów BITE, na których zostanie przygotowane stoisko informacyjne. Pierwsza odsłona odbyła się przy okazji targów w Kunming, w październiku 2013 r. Obecność Polski na targach odnotowały stacje telewizyjne i przedstawiciele mediów, którym udzielono wywiadów na temat: atrakcji turystycznych Polski, ofert przygotowanych przez biura (w tym ciekawej oferty biura CT Poland – pobyty muzyczno szkoleniowe w Krynicy Zdroju) oraz kampanii promocyjnej. Na stoisku gościli przedstawiciele portalu YOUKU Tudou, CCTV kanal 6, Yunnan International Channel oraz Guangdong television. Oprócz stoiska, reklamy o Polsce zostały zamieszczone na 30 przystankach autobusowych zlokalizowanych w pobliżu targów, na głównych drogach dojazdowych oraz na terenie targów. Przez cały czas trwa kampania w internecie i na portalach społecznościowych renren i douban.

W ramach kampanii realizowane są także przez cały rok podróże studyjne. Skorzystali już z nich dziennikarze, w planie POTma również realizację wspólnego projektu z przedstawicielami China International Travel Service (Beijing) oraz Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną. Wespół z ambasadą organizacja chce zrealizować ponadto podróż dla blogera – celebryty prowadzącego program „Morning Call”.

Co ciekawe, powstał także manual przeznaczony dla touroperatorów z rynku chińskiego. Pierwsze egzemplarze zostały pokazane podczas tragów CITM w Kunming. Do końca 2013 r. wyprodukowane zostały tematyczne foldery promocyjne („Zabytki UNESCO”, „Przyroda i turystyka aktywna”, „Największe miasta turystyczne Polski”, „Zamki i pałace”, „Uzdrowiska i spa”, „Kultura i sztuka”), projekty konsultowane były z przedstawicielami IAM („Kultura i sztuka”).