8 mln zł – tyle będzie kosztowała kampania turystyczna Podlasia. „W promocji województwa podlaskiego chcemy połączyć nowoczesność z przyrodą, chcemy pokazać, że nasz region to doskonałe miejsce do aktywnego wypoczynku” – stwierdziła Urszula Arter z urzędu marszałkowskiego na łamach Kuriera Porannego.
Obecnie trwają przygotowania do kampanii „Podlasie – odwieczna potrzeba natury”. Ponadto ujawniono już, że Centrum Informacji Turystycznej w Operze i Filharmonii Podlaskiej zostanie poprowadzona przez Podlaska Regionalną Organizację Turystyczną. „Turyści znajdą tu także interaktywny stół dotykowy oraz tablicę multimedialną, które będą prezentować podlaskie atrakcje turystyczne. Będzie też można zapytać o nocleg czy konkretny szlak” – czytamy w gazecie.
W planach jest także konkurs na koncepcję kampanii multimedialnej, na którą przeznaczono 3 mln zł. Zaś na promocję wizerunkową poprzez sport region wyda milion złotych. kupione żagle, na których umieścimy kolorowe piksele z logo województwa. Będą do dyspozycji klubów żeglarskich, z którymi podpiszemy umowy – wyjaśnia przedstawicielka urzędu marszałkowskiego.