Urząd Miasta Łodzi zakończył konkurs na opracowanie strategii i kreacji kampanii promocyjnych. Zwyciężyła agencja MOSQI.TO. W konkursie wzięło udział 31 firm.

 

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie spójnej koncepcji kreatywnej czterech kampanii. Łódź kreuje – Centrum Przemysłów Kreatywnych jest zaplanowana na maj-wrzesień 2014 roku, a jej budżet to 1,23 mln zł. Następny projekt, Łódź kreuje – promocja Łodzi gospodarczej, będzie realizowany w telewizji, prasie, internecie oraz na zewnętrznych nośnikach. Przewidziany koszt to 1,05 mln zł. W przyszłym roku rozpoczną się także działania kampanii „Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break”, które będą kosztować ponad 2 mln zł. Najmniej pieniędzy pójdzie na „Młodzi w Łodzi” (kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi), bo 300 tys. zł. Grupą docelową są maturzyści.