3 kwietnia zakończyła się III edycja plebiscytu „Hotel Roku 2014”. Pomysłodawcą i organizatorem głosowania jest HRS, jeden z najbardziej znanych na świecie portali rezerwacyjnych. Głównymi partnerami konkursu są również magazyn Forbes i tygodnik Newsweek.

 

Obiekty nominowane w kategoriach „Hotel Roku 2014” musiały być obecne na portalu HRS oraz mieć wysoką ocenę od jego użytkowników. Zwycięzców natomiast wybierało specjalne jury składające się z pracowników największych polskich i międzynarodowych firm odpowiedzialnych za organizację podróży służbowych.

Wśród zwycięzców znalazły się Qubus Hotel Gdańsk i Qubus Hotel Wrocław, które docenione zostały przez Travel Managerów. Pierwszy z nich otrzymał nagrodę w kategorii „Najlepszy serwis”, a drugi w kategorii „Biznes”.

– Nagroda za „Najlepszy serwis” bardzo nas cieszy. Świadczy ona bowiem o tym, że doceniona została zarówno atmosfera panująca w hotelu, jak też standard obsługi Gościa. W branży hotelarskiej to bardzo ważne elementy, tworzące pozytywne doświadczenie Gościa. Zdajemy sobie sprawę z tego, że firmom łatwiej jest podjąć decyzję biznesową, kiedy mają do czynienia z zaufanym partnerem, który świadczy wysoką jakość usług – mówi Rafał Willich Dyrektor Qubus Hotel Gdańsk.

Ze względu na bardzo wysokie standardy usług, sieć Qubus Hotel jest często nagradzana w kategoriach biznesowych. Już na początku tego roku użytkownicy portalu hotel.info wyróżnili 3 obiekty sieci w kategorii „Najchętniej wybierane hotele biznesowe”.

– W Qubus Hotel Wrocław ponad 60% odwiedzających hotel stanowią Goście biznesowi. Jest to bardzo wymagająca grupa, dla której ważna jest dobra lokalizacja obiektu, wysoka jakość obsługi i odpowiednie przystosowanie obiektu do spotkań biznesowych i konferencji. Nasz hotel oferuje wszystkie te elementy. Nie dość, że znajdujemy się w samym centrum Wrocławia, to dodatkowo oddajemy naszym Gościom do dyspozycji strefę spa z basenem, jacuzzi i sauną – mówi Anna Trevena Dyrektor Qubus Hotel Wrocław.

Qubus Hotel funkcjonuje na rynku już 17 lat. Pod jej skrzydłami prężnie rozwija się 14 obiektów 3 i 4 gwiazdkowych klasy biznes. Dzięki wysokim standardom usług sieć co roku otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia w najbardziej prestiżowych konkursach i plebiscytach.