Travelport poinformował o podpisaniu nowej wieloletniej umowy dystrybucyjnej typu full content z LATAM Airlines Group
Przewoźnik z Ameryki Łacińskiej wybiera czołowe rozwiązanie handlowe firmy Travelport

Langley, Wielka Brytania, 4 marca 2015 r. ― Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej, poinformowała o podpisaniu nowej wieloletniej umowy dystrybucyjnej typu full content z LATAM Airlines Group. LATAM Airlines Group S.A. to nowa nazwa spółki powstałej w wyniku połączenia dwóch największych linii lotniczych w Ameryce Łacińskiej, LAN Airlines S.A. i TAM S.A., obsługujących połączenia z Ameryki Łacińskiej do miast na całym świecie. Nowa umowa obowiązuje od 1 marca 2015 r.

W ramach nowej umowy Travelport będzie udostępniać powiązanym ze sobą użytkownikom na całym świecie pełną ofertę LAN i TAM, w tym informacje o cenach biletów i dostępności miejsc.

Ponadto LAN i TAM wyraziły chęć korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Rozwiązanie Travelport Rich Content and Branding (stanowiące kluczowy komponent platformy Travelport Merchandising) pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży. Zostało ono opracowane z myślą o tym, aby umożliwić liniom lotniczym i innym dostawcom usług turystycznych zastosowanie bardziej zaawansowanych technik sprzedażowych w celu zwiększenia sprzedaży zarówno podstawowych produktów, jak i usług dodatkowych.

„Techniki sprzedaży stosowane przez linie lotnicze ulegają dynamicznym zmianom w celu dostosowania się do specyficznych potrzeb klientów biznesowych i indywidualnych. Wierzymy, że rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport zapewni LATAM narzędzia umożliwiające prezentację produktów i usług LAN i TAM w atrakcyjny wizualnie i innowacyjny sposób”  powiedziała Daniela Baytelman, wiceprezes LATAM ds. dystrybucji i przychodów z produktów dodatkowych.

„Travelport buduje długofalową współpracę z LATAM Airlines Group i innymi liniami lotniczymi na świecie poprzez udostępnianie innowacyjnych rozwiązań handlowych zapewniających klientom dostęp do bezkonkurencyjnych ofert”  powiedział Chris Engle, wiceprezes Travelport ds. współpracy z liniami lotniczymi na region obu Ameryk. „Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport umożliwia LATAM Airlines Group prezentowanie swojej oferty w wybrany przez siebie sposób, za pośrednictwem nowych kanałów detalicznych dotychczas niedostępnych dla linii lotniczych”.