Amadeus dostarczy wiodące w branży usługi technologiczne i dystrybucyjne, wzmacniając tym samym marki firmy Orbitz w Ameryce Północnej
Amadeus i Orbitz Worldwide (NYSE: OWW), wiodąca na świecie firma turystyczna działająca w sektorze on-line, wykorzystująca technologię do zmiany sposobu planowania i zakupu usług związanych z podróżowaniem przez konsumentów z całego świata, poinformowały o zawarciu nowej, długoletniej umowy.
W ramach nowego porozumienia Amadeus dostarczy swoją technologię oraz usługi globalnego systemu dystrybucji w celu wsparcia marek Orbitz w Ameryce Północnej.
– Po podjęciu decyzji o przejściu na strategię multi-GDS i szczegółowym przeglądzie możliwości dostawcy, możemy powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Amadeus w Ameryce Północnej. Z niecierpliwością czekamy na uruchomienie technologii Amadeus, które pozwolą nam utrzymać wiodącą pozycję najlepszego dostawcy stron internetowych i mobilnych do zakupu podróży – powiedział Chris Orton, Chief Operating Officer, Orbitz.com.
Orbitz Worldwide skupia się na wykorzystaniu innowacyjnych technologii, które pozwalają osobom podróżującym służbowo i prywatnie na poszukiwanie ofert, planowanie wyjazdów i rezerwowanie szerokiej gamy produktów i usług turystycznych, w tym biletów lotniczych, hoteli, samochodów do wynajęcia, rejsów i pakietów wakacyjnych. Portfolio Orbitz obejmuje znane na całym świecie internetowe marki konsumenckie związane z podróżami, w tym Orbitz.com i CheapTickets.com w Ameryce Północnej, ebookers.com w Europie i HotelClub.com z siedzibą w regionie Azji i Pacyfiku, realizujący operacje na całym świecie.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego nowego partnerstwa z Orbitz. Umowa odpowiadająca na potrzeby Orbitz w Ameryce Północnej jest kolejnym przykładem znacznych inwestycji firmy Amadeus i jej koncentracji na zapewnieniu globalnego zasięgu i usług technologicznych, które mają kluczowe znaczenie dla największych internetowych biur podróży – powiedział Holger Taubmann, Senior Vice President, Distribution, Amadeus IT Group.
Amadeus kontynuuje rozwój na całym świecie, umacniając swoją wiodącą pozycję jako dostawcy zaspokajającego potrzeby firm turystycznych online poprzez dostarczanie technologii i usług, które pomagają im przyciągnąć więcej klientów, lepiej wykorzystywać możliwości sprzedaży oraz optymalizować doświadczenia podróżnych.
W Ameryce Północnej Amadeus stworzył dedykowany zespół ekspertów i rozwiązania technologiczne skoncentrowane na tym regionie. Ma to na celu zaspokajanie specjalistycznych potrzeb firm turystycznych online – zarówno tych o ugruntowanej pozycji, jak i nowo powstających.
– Cieszymy się z nowego partnerstwa z Orbitz w Ameryce Północnej i możliwości zapewnienia firmie zaawansowanych technologii i usług, które pomogą jej kontynuować rozwój i zwiększać możliwości obsługi podróżnych – powiedział Scott Gutz , President and CEO, Amadeus North America. – Nowa umowa jest ważnym osiągnięciem dla firmy Amadeus w Ameryce Północnej. Wspiera ona nasze inwestycje i zaangażowanie w działalność sektora podróży online, a także nasz rozwój w regionie – dodał.