W trzech miastach południowych Chin odbyły się imprezy promujące piękną zimową scenerię góry Lushan

Imprezy odbyły się kolejno w Fuzhou, Wuhan oraz Nanjing.Góra Lushan to nie tylko doskonałe miejsce wypoczynkowe, gdzie można schronić się przed upałem w czasie lata – to także ośrodek wczasowy, w którym w okresie zimowym można podziwiać piękno krajobrazu otulonej śniegiem.

W zimie ten malowniczy region łączy w sobie surowe piękno północy z urokiem charakterystycznych dla południa pejzaży, przyozdobionych warstwą lodu, pokrytych śniegiem oraz lodowymi kryształkami. Największy zachwyt gości z pewnością wzbudzi roślinność, w tym drzewa, które są pokryte cienką warstwą lodu, nadając temu miejscu aurę świata stworzonego ze szkła. Wygląd rodem z muzeum szklanych figur sprawia, że region ten naprawdę zasługuje na reputację miejsca, gdzie można podziwiać najwspanialsze zimowe widoki znajdujące się na południowych szerokościach geograficznych półkuli północnej.

Chcąc nadać górze Lushan renomę zimowego ośrodka turystycznego – poprzez promocję marki regionu jako śnieżno-lodowej krainy o najpiękniejszej scenerii zimowej w południowej części Chin, a także by przyciągnąć więcej turystów w sezonie zimowym – administracja Punktu Widokowego Góry Lushan w prowincji Jiangxi zorganizowała wspólnie z firmą Lushan Tourism Development Co. Ltd. imprezy promocyjne w miejscowościach Fuzhou, Wuhan i Nanjing. Odbyły się one w dniach 5, 9 i 12 grudnia. Dwa pobliskie ośrodki turystyczne, zabytkowe pracownie ceramiki Wuyuan i Jingdezhen, a także Longwan Hotspring Resort (kurort z gorącymi źródłami), zajęły się działaniami promocyjnymi w ramach organizowanych tam imprez. Podczas każdej z nich dział marketingu ds. góry Lushan przedstawił oferty turystyczne, które podkreślały niepowtarzalne cechy regionu i oferowały uczestnikom imprez promocyjnych bardzo atrakcyjne ceny. Podczas sesji „pytań i odpowiedzi”, które odbyły się po prezentacjach, rozdawano wyroby miejscowych rękodzielników inspirowane wyjątkowymi cechami góry Lushan.

W imprezach wzięło udział niemal 700 przedstawicieli branży z ponad 280 biur podróży. Biura podróży z trzech ww. miejscowości sprawnie obsługiwały punkty sprzedaży związane z górą Lushan i skutecznie promowały jej uroki w sezonie zimowym. Jednocześnie są one przygotowane do pracy nad kolejnymi pakietami turystycznymi dla osób pragnących odwiedzić ten region w zimie.