Od 1 maja br., marka Mercure powiększyła się o kolejny hotel. Do sieci dołączył 4-gwiazdkowy Mercure Riga Center, który jest pierwszym hotelem tej marki na Łotwie. Obiekt działa na zasadzie umowy franczyzowej podpisanej z Grupą Hotelową Orbis.

 

Dla biznesu i turystyki
Mercure Riga Centre położony jest w centrum Rygi, blisko licznych zabytków Starego Miasta. Hotel znajduje się w historycznym budynku w stylu Art Nouveau, pochodzącym z 1901 roku. Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli go od portu lotniczego Ryga (RIX), a 1 min spaceru od dworca kolejowego Ryga Centralna.
Hotel oferuje 143 komfortowo urządzonych pokoi, w tym 128 standardowych jedno- i dwuosobowych. Goście mogą skorzystać również z 11 pokoi o podwyższonym standardzie typu Privilege oraz 4 apartamentów Junior Suite. Mercure Riga Centre posiada nowoczesne centrum konferencyjne składające się z 6 sal konferencyjnych, które mogą pomieścić do 100 osób. Sale wyposażone są w profesjonalny sprzęt audiowizualny, bezprzewodowe łącze Wi-Fi oraz podium. W przypadku organizacji wydarzeń o charakterze międzynarodowym, na życzenie gości hotel oferuje także usługę tłumaczenia symultanicznego.

„Dołączenie do sieci Mercure to dla nas ogromna szansa na wykorzystanie bogatego doświadczenia Accor i Grupy Hotelowej Orbis. Dzięki podpisanej umowie otrzymaliśmy know-how na światowym poziomie, dostęp do nowoczesnych i sprawdzonych narzędzi rezerwacyjnych, a także pełne wsparcie marketingowe, sprzedażowe i operacyjne. Mam nadzieję, że za naszym przykładem na łotewskim rynku hotelowym pojawią się kolejne marki z portfolio Accor” – powiedział Aigars Gerhards, Dyrektor hotelu Mercure Riga Centre.

 

Coś na duży apetyt
Do dyspozycji gości jest czynna codziennie w godzinach od 12:00-23:00 restauracja Traveller. Klienci mogą skosztować dań  serwowanych w stylowo urządzonych, klimatyzowanych wnętrzach a wiosną i latem także na tarasie. Restauracja Traveller jest dobrym wyborem zarówno na obiad rodzinny, lunch biznesowy jak i romantyczną kolację we dwoje. Mercure Riga Centre oferuje również możliwość skorzystania z Baru, który proponuje szeroki wybór napojów i przekąsek – miłą atmosferę gwarantuje akompaniament nastrojowej muzyki.

 

Dla ciała i ducha
Hotelowe Centrum Fitness to doskonałe miejsce na wypoczynek oraz regenerację ciała i umysłu. Goście mogą relaksować się korzystając ze zróżnicowanych zabiegów i urządzeń: masaży, jacuzzi, sauny oraz sauny tureckiej. W tym czasie ich pociechami może zaopiekować  się opiekunka do dzieci, którą należy odpowiednio wcześniej zamówić. Obiekt jest całkowicie przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

 

 

Marka Mercure
Podstawą działania marki Mercure jest bycie w harmonii z ludźmi, tradycją, historią, kulturą i charakterem miejsca. W skład sieci wchodzi ponad 700 hoteli zlokalizowanych w 50 krajach. Marka rozwija się silnie w oparciu o model franczyzowy m.in., dlatego, że hotele tej sieci znane są z umiejętnego czerpania wartości wprost z lokalnej tradycji i kultury. Z wyczuciem łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca. Zachowując markowy standard, zaskakują indywidualnością. Ich siła płynie z trzech wartości: autentyczności, ciekawości i oddania gościom. Mercure Riga Centre jest 22. hotelem tej marki w Grupie Hotelowej Orbis.