Pierwszego lutego wystartowała kolejna kampania Rainbow Tours obowiązująca w ramach oferty Lato 2014 – „Premia dla ciekawych świata”. W nowej promocji za każdą zakupioną do 28 lutego wycieczkę objazdową lub objazdowo – pobytową klient otrzymuje do 400 zł premii na kolejne, dowolne wakacje z Rainbow Tours.
Komunikacja obejmuje swoim zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, OOH, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci agencyjnej na terenie całego kraju. Kampania prowadzona jest zarówno na poziomie ogólnopolskim jak i lokalnym.
– Komunikacja kierowana jest do bardzo wymagającej grupy docelowej – do doświadczonych turystów, którzy mają wiedzę o regionie w który się udają, jego kulturze, sztuce czy kuchni. Chcą jak najwięcej się dowiedzieć, cenią walory edukacyjne wycieczek, w tym także osobę pilota, która w atrakcyjny sposób przekaże im wiedzę, na co mogą liczyć w Rainbow Tours. Premia dla ciekawych świata stanowi dodatkowy atut w drodze wyboru oferty na rynku turystycznym. – mówi Maria Terlecka – Account Manager w Fat Baby.
Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway com.