Już na początku maja br. Staropolanka, naturalna woda mineralna Uzdrowisk Kłodzkich, wprowadzi na rynek swoje nowości produktowe. Klienci na sklepowych półkach będą mogli wybierać wśród takich produktów, jak: Staropolanka kids, Staropolanka plus, Staropolanka sport desire, Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure banalce. A każda z tych wód dedykowana innej grupie klientów oraz innej aktywności.

Zgodnie ze strategią marketingową, Staropolanka nie tylko rozwija swój brand poprzez angażowanie się w wydarzenia o charakterze sportowym. Tym razem producent wody mineralnej poszedł krok dalej i wiosną tego roku w sprzedaży pojawią się aż cztery nowe produkty sygnowane marką Staropolanka, tym samym, wchodząc w obszar wód kategoryzowanych.   
 – Zgodnie z naszym hasłem „Jak coś robisz, rób to z wodą – Staropolanka” chcieliśmy jeszcze bardziej dopasować się do potrzeb naszych klientów i zaoferować im wody, które będą im dedykowane w zależności od stylu życia, wieku, czy uprawianej aktywności – mówi Bogdan Szladewski, Wiceprezes Zarządu Uzdrowisk Kłodzkich – Grupa PGU, producenta Staropolanki.
Nowe produkty Staropolanki eksponują wodę, jako produkt dla każdego, odpowiadający różnym aktywnościom i różnym osobowościom. I tak Staropolanka kids to woda źródlana przeznaczona dla dzieci. Jest lekka i ekonomiczna, ponieważ zawiera 330 ml, a zarazem z wygodną butelką z bezpieczną nakrętką typu sport cap, która ułatwi sięganie po nią nawet najmłodszym konsumentom. Dodatkowo kolorowa etykietka ze zwierzątkami zachęci każde dziecko do picia wody, a co za tym idzie- budowania nawyków regularnego nawadniania organizmu od najmłodszych lat.
Natomiast Staropolanka plus to woda w poręcznej butelce z elegancką etykietą – w sam raz dla kobiet ceniących zdrowie i piękny wygląd. Jej wygodna pojemność sprawi, że zmieści się w każdej torebce.
Dla osób aktywnych i sportowców pojawi się Staropolanka sport desire – wspierana twarzą Łukasza Kubota. To woda w wygodnej, ergonomicznej butelce, z nakrętką typu sport cap, a tym samym atrakcyjna w oczach każdego, kto uprawia sport.
Zupełną nowość stanowią również Staropolanka pure active oraz Staropolanka pure balance produkowane na bazie wody źródlanej. Produkty w eleganckich etykietach, przeznaczone dla kobiet dbających o zdrowie i urodę, ponieważ zawierają witaminy i minerały, a także dodatek kolagenu.
 – Wody i napoje funkcjonalne rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie, co powoduje, że z sezonu na sezon tych produktów jest coraz więcej, a konsumenci mają problem z wyborem tych najlepszych. Jestem przekonany, że nowości Staropolanki będą odpowiedzią na potrzeby współczesnego społeczeństwa – zabieganego, a jednocześnie poszukującego produktów najwyższej jakości. Staropolanka jest już rozpoznawalna jako woda z największym zastrzykiem minerałów, stąd też pewność, że produkty kategoryzowane będą cieszyły się popularnością wśród klientów – dodaje Bogdan Szladewski.  

 

***

Uzdrowiska Kłodzkie – Grupa PGU z siedzibą w Polanicy-Zdroju prowadzą działalność w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, rehabilitacji, profilaktyki, lecznictwa ambulatoryjnego, diagnostyki, turystyki zdrowotnej i hotelarstwa w trzech kurortach o wielowiekowej tradycji: Polanicy-Zdroju, Dusznikach-Zdroju i Kudowie-Zdroju, oraz działalność w zakresie produkcji naturalnych wód mineralnych i źródlanych oraz napojów smakowych w rozlewniach wód mineralnych w Polanicy-Zdroju oraz w Jeleniowie koło Kudowy-Zdroju.
www.uzdrowiska-pgu.pl

***

Naturalne wody mineralne z Gór Stołowych marki Staropolanka pozyskiwane są z czterech różnych źródeł, dzięki czemu jej produkty różnią się między sobą smakiem i składem mineralnym. Ale mają jednak wspólny mianownik: zdrowy i naturalny charakter. Bogata oferta produktów sygnowanych znakiem Staropolanka obejmuje wody wysoko-, średnio- i niskozmineralizowane, gazowane, delikatnie gazowane i niegazowane oraz napoje smakowe. To najwyższej jakości wody mineralne, bogate w zrównoważoną ilość składników mineralnych, tak niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponadto produkty Staropolanki cechują również wyjątkowe walory użytkowe oraz smakowe.
www.staropolanka.pl