Ecco Holiday rozpoczyna promocyjną sprzedaż wyjazdów oferowanych w katalogu LATO 2015, który na początku grudnia trafi do biur podróży.

Wśród nowości znalazły się takie kierunki, jak Wybrzeże Lizbońskie, Sardynia i Sycylia. Obok klasycznego wypoczynku i propozycji „szytych” na miarę,  oferta  biura wzbogaciła się o wakacje łączone, czyli 2w1. Z okazji kolejnej edycji katalogu, organizator przygotował promocyjne ceny oraz szereg korzyści dla osób, które zarezerwują wyjazd do 31 stycznia.

Cztery wersje katalogów na okładkach promują główne grupy produktowe. Klasyka wypoczynku to propozycje obejmujące wyjazdy na tydzień lub dwa do popularnych kurortów w Grecji, Hiszpanii, Egipcie czy Turcji. Wakacje szyte na miarę to oferta oparta o przeloty tanimi liniami, dzięki którym organizator oferuje pobyty o niestandardowej długości, np. 3,4,5,10 dni, na takich kierunkach jak Malta, Kreta, Cypr, Majorka, Costa Brava, Costa Blanca i Costa del Sol.
W katalogu Ecco Holiday pojawią się także nowe miejsca wakacyjne, a wśród nich Sycylia i Sardynia oraz Wybrzeże Lizbońskie. Do nowości zaliczyć można także wakacje łączone 2w1, oferujące wypoczynek w dwóch kurortach podczas jednego wyjazdu. Korzystając z tej opcji zobaczyć można Maltę i Gozo, Majorkę i Ibizę, Wyspy Kanaryjskie oraz Kretę Wschodnią i Zachodnią.
Internet wypiera powoli drukowany katalog. – mówi Magdalena Wawrzyniak, Kierownik Sieci Sprzedaży Ecco Holiday – Na stronach internetowych zawsze jest najbardziej aktualna oferta, dostępne są wszystkie terminy, ceny, dopłaty, propozycje komplementarnych usług. Katalog pełni obecnie bardziej rolę marketingową niż sprzedażową i sygnalizuje klientowi, z którym organizatorem dane biuro agencyjne współpracuje. Dlatego ważna jest okładka, która musi być z daleka widoczna i przyciągać wzrok. Oprócz tego powinna informować, co dany touroperator oferuje i w czym się specjalizuje. W związku z tym, że mamy bardzo zróżnicowany produkt, w odpowiedzi na powyższe kryteria, powstały 4 okładki dedykowane odrębnym grupom produktowym. Już wkrótce można będzie przekonać się, czy udało nam się osiągnąć ten efekt, bo w pierwszej połowie grudnia katalogi pojawią się w biurach podróży.
W ramach promocji Ecco Holiday oferuje klientom szereg korzyści, a wśród nich ceny dla dzieci od 799 zł, Gwarancję Stałej Ceny gratis, ubezpieczenie w wariancie rozszerzonym gratis, ubezpieczenie zaliczek BEZPIECZNA WPŁATA gratis, wycieczki fakultatywne na wybranych kierunkach gratis, ochronę dokumentów gratis, a dla stałych klientów dodatkowy rabat 2%. Organizator pobiera przy rezerwacji tylko 10% zaliczki, a pozostała kwota płatna jest dopiero na 30 dni przed wylotem. Promocja potrwa do 31 stycznia lub do wyczerpania puli miejsc przeznaczonych do promocji.