Jeden z największych na świecie portali rezerwacyjnych Booking.com podsumował średnią ocen poszczególnych hoteli za rok 2013r. Aż 11 obiektów sieci Qubus Hotel znalazło się w elicie najlepiej ocenianych hoteli ze średnią ocen powyżej 8pkt.
Co roku portal rezerwacyjny Booking.com przygotowuje i nagradza najlepiej oceniane przez Gości hotele. Serwis dostępny jest w 41 językach i umożliwia wyszukanie i rezerwację noclegu w ponad 250tys. hoteli w 178 krajach. Wszyscy użytkownicy portalu mają możliwość pozostawienia swojej opinii o pobycie w danym miejscu. W 2013r. użytkownicy serwisu ocenili bardzo wysoko (ponad 8pkt.) aż 11 obiektów Qubus Hotel. Jest to kolejne potwierdzenie wysokiej jakości usług oferowanych w sieci.
– Cieszymy się, że Goście hotelowi są zadowoleni z naszych usług. Jest to dla nas sygnał, że zarówno ceny pobytów, jak też wysoki standard w hotelu spotykają się z ich uznaniem. Opinie Gości są dla nas ważne także w kreowaniu naszej strategii rozwoju i przy tworzeniu nowych produktów turystycznych. W związku z tym prowadzimy wielokanałowo działania w obszarze opinii zwrotnej od Gości. Monitorujemy pod tym względem zarówno portale rezerwacyjne, informacje na serwisach społecznościowych, jak też referencje i reklamacje od Gości. Wprowadziliśmy też odpowiednie standardy w obszarze odpowiedzi na takie opinie. Dodatkowo od początku funkcjonowania sieci prowadzimy zewnętrzne audyty jakości, oparte ma metodyce badań Secret Guest. Dzięki zebranym informacjom możemy podjąć zarówno działania prewencyjne, jak też wprowadzić odpowiednie zmiany w ofertach – mówi Michał Świgost Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w sieci Qubus Hotel.
Użytkownicy Booking.com oceniający obiekty Qubus Hotel najczęściej zwracają uwagę na wysoką jakość potraw w restauracjach, przyjazny personel, dobrą lokalizację i odpowiednie wyposażenie w pokojach. Bardzo wysoko oceniane są również sieciowe śniadania składające się z ponad 100 produktów, które są jednym z głównych wyróżników Qubus Hotel.
Przykładowe opinie Gości na temat obiektów Qubus Hotel na portalu Booking.com:
Qubus Hotel Bielsko-Biała: „bardzo miła obsługa. piękne miasto. polecam. (Justyna, Wieliczka)”, „Miła obsługa, czysto i elegancko – polecam! (Maciej, Skoczów)”, „wszystko na najwyższym poziomie, bardzo uprzejmy personel (Piotr, Warszawa)”
Qubus Hotel Legnica: „lokalizacja b.dobra, szybka winda, przestronne wnętrza (Mirek, Gorzów Wlkp.)”, „Parking, dogodne położenie, możliwość nocnego wyjścia do pobliskiego centrum. (Miłosz, Luboń)”, „Doskonała lokalizacja, profesjonalny, życzliwy personel, bardzo urozmaicone śniadanie (Ewa, Warszawa)”