Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza, dziś, (13 marca) opublikowała marcowe statystki:
•    Ruch pasażerski wzrósł o 28% do 6,67 mln klientów.
•    Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 10 punktów procentowych do 90%.
•    Roczny ruch pasażerski wzrósł o 11% do 90,5 mln klientów.

 

marzec 2014

marzec 2015

zmiana

Klienci

5,20 mln

6,67 mln

+28%

Współczynnik wypełnienia

80%

90%

+10%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair powiedział:

    “W marcu ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 28% do 6,67 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 10 punktów procentowych do 90%, za sprawą naszych najniższych cen,
    a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta „Always getting better” (AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym.
    
    Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestoliwością lotów, ulepszonej obsłudze klienta oraz ofercie Business Plus Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja „hold the fare” i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy.”