Agencja PR Sigma International (Poland) kontynuuje współpracę z Turismo de Portugal, organizacją turystyczną promującą Portugalię na świecie.
Agencja jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacyjnej, relacje z mediami i blogerami, koordynację wyjazdów prasowych oraz doradztwo PR. To już czwarty projekt SIGMY dla TdP.
Portugalia cieszy się dużym zainteresowaniem turystów zagranicznych: od stycznia do listopada 2015 r. odwiedziło ją ponad 9 741,8 mln osób, w tym ok. 172 tysiące Polaków (wzrost o 29% w stosunku do tego samego okresu w 2014 r.)[1]. Dzięki bezpośrednim lotom, oferowanym przez linie lotnicze TAP, Ryanair i Wizz Air, w tym roku liczba polskich turystów odwiedzających Portugalię może wzrosnąć jeszcze bardziej.
– Portugalia to kraj o bardzo zróżnicowanej ofercie turystycznej. Ma czyste i szerokie plaże, łagodny klimat, doskonałe warunki do uprawiania sportów wodnych, cenne zabytki, interesujące wydarzenia i do tego doskonałą kuchnię. Wraz z agencją SIGMA od kilku lat z sukcesem przybliżamy Polakom uroki Portugalii. Naturalnym krokiem jest więc kontynuacja naszej współpracy z tą agencją PR – powiedziała Ewa Waligórska, przedstawicielka Turismo de Portugal w Polsce.
[1] Liczba polskich gości hotelowych, którzy nocowali w Portugali w okresie styczeń – listopad 2015 r., źródło: Turismo de Portugal za INE, wstępne dane na dzień 15.01.2016 r.