Langley, Wielka Brytania, 16 kwietnia 2015 r. — Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej, oraz linie lotnicze TAP Portugal poinformowały o podpisaniu nowej wieloletniej globalnej umowy dystrybucyjnej typu full content.

Umowa wchodzi w życie natychmiast i zapewnia biurom podróży korzystającym z systemu Travelport na całym świecie dostęp do pełnej oferty TAP Portugal, w tym do jej internetowych taryf lotniczych. Linie TAP Portugal rozszerzyły również wykorzystywane funkcje we wszystkich systemach Travelport o czołowe w branży rozwiązanie handlowe Travelport Rich Content and Branding.

„Bardzo cieszymy się z zawarcia nowej globalnej umowy dystrybucyjnej typu full content z firmą Travelport” — powiedział Carlos Paneiro, wiceprezes ds. handlowych w TAP Portugal. „Travelport zapewnia nam dostęp do szerokiej, globalnej sieci biur podróży, co znakomicie wpisuje się w nasze plany rozwoju. Z zadowoleniem przyjmujemy możliwość kontynuowania współpracy z firmą Travelport, zwłaszcza w kontekście dynamicznego rozwoju naszego przedsiębiorstwa”.

„Jesteśmy zachwyceni, że firma TAP Portugal przekonała się do wizji handlowej Travelport i postanowiła dołączyć do naszej platformy Travel Commerce Platform” — dodał Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie. „Travelport buduje długoterminową współpracę z liniami TAP Portugal oraz innymi liniami lotniczymi w oparciu o innowacyjne rozwiązania handlowe, które udostępniają klientom niezwykle szerokie oferty i zapewniają im wyjątkowe korzyści”.