Firma Travelport, jeden z największych dostawców systemów dystrybucji i rozwiązań z dziedziny e-commerce dla światowej branży turystycznej, poinformowała o wprowadzeniu Travelport Queue Control Console — konsoli obsługiwanej za pomocą przeglądarki internetowej, która pomaga biurom podróży zautomatyzować część operacji związanych ze sprzedażą biletów lotniczych.
Za pomocą tego nowego produktu można opracować reguły określające, kiedy i w jaki sposób wystawiane są bilety, co pozwala biurom podróży oszczędzić czas i zwiększyć wydajność.
Travelport Queue Control Console podejmuje działania w stosunku do rezerwacji spełniających uprzednio określone kryteria, takie jak „wycena z zastosowaniem taryfy gwarantowanej” czy „rezerwacje bez niemowląt”. Wbudowana funkcja do zarządzania rezerwacjami umożliwia wystawienie biletu bez udziału pracowników, co pozwala biurom podróży oszczędzać czas gwarantując efekt wykonywanego zadania.
Produkt ten umożliwia agentom tworzenie harmonogramów zapewniających wykonywanie zadań w określonych dniach, przedziałach czasowych lub porach dnia i może monitorować jedną lub większą ilość kolejek (queues). Dzięki automatycznemu sterowaniu przepływem rezerwacji na kolejkach, bilety mogą być rezerwowane w jednej lokalizacji, a wystawiane w innej, lub rezerwowane przez jednego agenta, a wystawiane przez innego w ramach tej samej lokalizacji.
Travelport Queue Control Console jest zlokalizowana na serwerze i komunikuje się z firmą Travelport za pomocą usług internetowych.Zapewnia również agentom pełny dostęp do plików dziennika i raportu działania systemu.
„Bardzo się cieszymy z wprowadzenia rozwiązania Travelport Queue Control Console” — powiedział Reginald Warlop, wiceprezes ds. oferty produktów w firmie Travelport. „Zarówno tradycyjnym biurom podróży, jak i tym działającym w on-line, zależy na jak najwyższej wydajności, a nasza konsola zapewnia im automatyczny proces, który wykonuje rutynowe, powtarzalne zadania. Dzięki temu agenci mogą skoncentrować się na innych, bardziej zyskownych działaniach”.
Jako pierwsi skorzystają z tej nowej funkcjonalności użytkownicy systemu Galileo w regionie EMEA