Marka Mercure rozpoczęła kolejny etap konkursu „The Six Friends Theory”, który ma za zadanie sprawdzić powszechnie znaną teorię, która zakłada, że od dowolnej osoby na świecie dzieli nas maksymalnie sześć osób.

Międzynarodowy casting, który odbywał się w mediach społecznościowych od 20 stycznia do 10 lutego 2015 r., okazał się wielkim sukcesem. Setki internautów walczyło o możliwość udziału w niezwykłej przygodzie! Dziś już wiemy kto wygrał wspaniałą podróż dookoła świata.

Kuszący eksperyment

Projekt „The Six Friends Theory”, którego pomysłodawcą jest agencja W&Cie, miał wyłonić osobę z dowolnego miejsca na świecie i zabranie jej na spotkanie z Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii. Celem podróży jest udowodnienie, że te dwie osoby dzieli od siebie jedynie sześć stopni oddalenia. W okresie od 20 stycznia do 10 lutego internauci brali udział w konkursie na stronie www.facebook.com/MercureHotels.polska (w przypadku Polski). Zasady były bardzo proste. Wystarczyło zamieścić na Facebooku jednominutowy film przedstawiający ich osobowość, pasje, motywacje, plany, talenty, itp. Wizja udziału w niewiarygodnej przygodzie oferowanej przez Mercure przyciągnęła blisko 400 kandydatów ze wszystkich zakątków świata, na których zagłosowało blisko 50 000 internautów. W międzynarodowym konkursie wzięło udział 22 Polaków, a wśród 50 najwyżej ocenianych filmów, aż 11 było ich autorstwa.

Siła oddziaływania

Społeczność „6 Friends” błyskawicznie podbiła sieci społecznościowe, przyciągając niemal 130 000 nowych fanów na stronie Mercure i ponad 10 milionów internautów, którzy śledzili kampanię na Facebooku. Filmowy zwiastun także wywołał poruszenie na YouTube i Facebooku – obejrzało go 5,4 miliona osób.

Nadchodzi podróż życia

Najwięcej głosów internautów i członków jury zdobyła Ludovica Loda. Pochodząca z Włoch, dwudziestojednolatka uwielbia podróże i przygody. Spełniła wszystkie założone kryteria wyboru: kreatywność, motywację, pozytywne emocje, autentyczność, entuzjazm, ciekawość i szczerość. Tym samym wygrała podróż dookoła świata szlakiem hoteli sieci Mercure gwarantującą liczne spotkania, odkrycia, wycieczki i nowe doświadczenia. Trasę podróży wyznaczą miejsca zamieszkania pięciu przyjaciół łączących Ludovicę z Aborygenem. Dlatego od momentu wyłonienia zwyciężczyni konkursu Mercure poszukuje osób łączących ją z Aborygenem, by wytyczyć trasę szlakiem hoteli należących do sieci Mercure. Zwyciężczyni zakończy swoją podróż w Australii, gdzie spotka się z Aborygenem z plemienia Bundjalung, zaś Mercure w ten sposób udowodni wszystkim jak mały jest nasz świat!

Link do strony Mercure na Facebooku: www.facebook.com/MercureHotels.polska
Link do zwycięskiego wideo: www.youtube.com/watch?v=VQTlDa4X7rY

O Mercure
Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard, jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli
w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług
o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.