Pierwszy kwartał 2014 roku sieć Focus Hotels może uznać za niezwykle udany. Reklama internetowa  z postacią niedźwiedzia  z letniej kampanii zwyciężyła, zdobywając  tytuł  najlepszej Reklamy w Polsce w kategorii Usługi Internet za 2013 rok .

Konkurs stworzony przez Romana Fedorczuka, członka American Advertising Association, istnieje od 1991 roku, początkowo pod nazwą Clio Poland, później Dea Awards i od 1996 roku nosi nazwę – Idea Awards. Jest pierwszym polskim konkursem reklamy w Polsce, który nagradza reklamodawców/marketingowców. Główną ideą konkursu, oprócz wyróżnienia najlepszych prac, jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku.

W XXIII edycji konkursu wzięło udział ok 300 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszły czterdzieści trzy firmy, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach (moda i uroda, medycyna, produkty, usługi) i trzech pod-kategoriach (telewizja, druk, Internet). W finałowym etapie konkursu, reklamy zostały poddane ocenie Jury, w którego skład wchodziło ponad siedemdziesiąt dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych.

„Kreacja sieci Focus Hotels będąca częścią letniej kampanii promocyjnej w 2013 roku, której przyświecało hasło „Duże dzieci… Mały problem” pokonała wszystkich konkurentów w kategorii USŁUG – INTERNET m.in. bardzo zananą markę sieci komórkowej – to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie i szczególnie je doceniamy, gdyż w pierwszym etapie głosowali internauci, czyli de facto Goście naszych Hoteli” – mówi Anna Krupa-Cristescu Kierownik Marketingu sieci Focus Hotels.

Warto nadmienić, że to nie  koniec wyróżnień dla sieci, bowiem Hotel Focus Łódź nominowany został w plebiscycie TOPHOTEL 2014 w kategorii Business.

Nominacja do plebiscytu TOPHOTEL 2014 – najstarszej polskiej nagrody dla hoteli – to efekt doskonałych recenzji jakie Hotel Focus Łódź uzyskał od klientów indywidualnych i korporacyjnych w serwisach rezerwacyjnych. Głosowanie trwa do 19 maja na stronie www.tophotel.pl, a oficjalne wyniki poznamy podczas uroczystej Gali zaplanowanej na 5 czerwca w Warszawie.

 

 

***

Focus Hotels Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się sieć nowoczesnych hoteli biznesowych w Polsce. Obiekty należą do klasy ekonomicznej i charakteryzują się wysokiej jakości produktem. Właścicielem jest (notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie) grupa kapitałowa Immobile S.A., której prezesem jest Rafał Jerzy.

Usytuowane w centrach miast (Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Gdańsk, Chorzów, a od marca także Inowrocław) hotele nie tylko charakteryzują się doskonałą lokalizacją, ale przede wszystkim wysokim standardem pokoi – pod względem komfortu znacznie przewyższają formalne wymogi standardu trzech gwiazdek. Hotel w Inowrocławiu będzie pierwszym obiektem czterogwiazdkowym marki Focus Premium.