Warszawa, 27 marca 2014 roku – Od dzisiaj prościej i szybciej pasażerowie będą mogli wyszukiwać rejsy LOT-u, dzięki nowoczesnej wyszukiwarce lotów Google. Polscy podróżni zyskują właśnie nowe narzędzie do sprawdzania najbardziej dogodnych połączeń lotniczych. Jest to możliwe dzięki rozwiązaniu uruchomionemu przez Google na polskim rynku.

 

Nowe narzędzie Wyszukiwarka lotów Google daje podróżnym możliwość błyskawicznego i łatwego wyszukiwania, a także porównywania terminów połączeń oraz cen biletów. Wchodząc na stronę www.google/flights można również korzystać z bardziej zaawansowanych opcji. Jedną z nich jest możliwość analizowania, w jakich terminach ceny są najbardziej atrakcyjne przy użyciu wykresu prezentującego najniższe taryfy. Można też posługiwać się interaktywną mapą, by wizualnie ocenić najlepsze kierunki i ceny za połączenia. Wyniki łatwo dają się zapisywać i porównywać. Co ważne, samej rezerwacji można szybko dokonywać bezpośrednio na stronach linii lotniczych współpracujących z Google, ale już bez ponownego wpisywania dat.

Chcemy, by podróżujący Polacy mogli przeszukiwać, porównywać i rezerwować loty tak szybko i wygodnie jak to możliwe. Wyszukiwarka lotów Google jest łatwa w użyciu, a my nawiązujemy współpracę z kolejnymi liniami lotniczymi na całym świecie, by była jeszcze lepsza – powiedziała Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google w Polsce.

PLL LOT stawiają na innowacyjne rozwiązania. To kolejne, z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w które zaangażował się polski przewoźnik.

Rynek dynamicznie się zmienia, a my jako LOT szukamy nowych kanałów dystrybucji, poprzez które dotrzemy z naszą ofertą do podróżnych. Pasażerowie coraz częściej korzystają z Internetu, by znaleźć najbardziej dogodne połączenie czy atrakcyjne ceny. Dlatego w ostatnim roku LOT wprowadził szereg rozwiązań mobilnych, jak choćby nowa, bardziej przyjazna strona internetowa czy aplikacja ułatwiająca sprawdzanie najnowszych promocji i dokonywanie rezerwacji z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Teraz rozpoczęliśmy współpracę z Google, tworząc naszym pasażerom kolejną możliwość łatwego i szybkiego wyszukiwania połączeń, z uwzględnieniem rynku polskiego, na którym mamy mocną pozycję – mówi Arkadiusz Gawryluk, kierownik działu E-commerce w PLL LOT.

Według badań, platforma Google znana jest większości polskich użytkowników (nawet 97% zasięgu), co z pewności zwiększy dostępność oferty LOT-u.