Think Kong podpisało umowę o współpracy z polskim oddziałem holdingu Air France-KLM. W ramach umowy agencja będzie odpowiadać za działania social media dla marek KLM i Air France.

 

Zakres obowiązków agencji obejmuje koordynację i realizację działań w mediach społecznościowych dla marek KLM Polska oraz Air France. Agencja jest odpowiedzialna za działania na Facebooku, w tym za prowadzenie komunikacji na fanpage’u KLM Polska oraz komunikację z fanami z Polski na globalnym fanpage’u Air France. Think Kong zajmie się także koordynowaniem współpracy z blogerami w imieniu obu marek.

Agencja współpracuje bezpośrednio zarówno z polskim oddziałem, jak i z centralą odpowiadającą za działania w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt koordynuje Anita Wojtaś-Jakubowska, a jego realizacją zajmuje się zespół konsultantów social media, w tym Kinga Nurska jako konsultant prowadzący.

Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2014 r.