Best Western po raz kolejny potwierdza silną pozycję na polskim rynku. Największa na świecie rodzina hotelowa została wyróżniona w konkursie Business Traveller Poland Awards 2013 w dwóch kategoriach „Najlepszy Hotelowy Program Lojalnościowy” i „Najlepsza Biznesowa Sieć Hotelowa na Świecie”.

 

W odbywającym się w tym roku po raz pierwszy plebiscycie Business Traveller Poland Awards Best Western Rewards® okazał się bezkonkurencyjny wśród hotelowych programów lojalnościowych. Pierwsze miejsce w tej kategorii jest potwierdzeniem, że polscy goście Best Western bardzo cenią jakość programu i lokalne usługi w nim oferowane, czyli m.in. zamianę punktów na audiobooki czy bezpłatne przejazdy taksówkami.

Best Western zajęła również trzecie miejsce w kategorii „Najlepsza Biznesowa Sieć Hotelowa na Świecie”, co dowodzi, że Polacy doceniają również międzynarodowy charakter marki.

W specjalnej elektronicznej ankiecie, na podstawie której przyznawane były nagrody Business Traveller Poland Awards, udział wzięło niemal tysiąc czytelników magazynu Business Traveller Poland. Byli wśród nich podróżujący biznesmeni i travel managerowie, czyli osoby organizujące podróże służbowe w firmach i korporacjach. Głosy były oddawane w 22 kategoriach, m.in. na Najlepsze Lotnisko w Polsce, Najlepszą Wypożyczalnie Samochodów na Świecie czy Najlepszy Laptop dla Biznesu.

– Jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia w konkursie Business Traveller Poland Awards 2013. To nagroda, którą przyznają goście korzystający z naszych hoteli, czyli osoby, których zadowolenie jest dla nas najważniejsze. Szczególnie cieszy nas wyróżnienie dla Best Western Rewards, które oznacza, że polscy członkowie programu doceniają oferowane w nim usługi – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Program lojalnościowy Best Western Rewards jest jednym z największych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej na świecie. W ostatnim czasie Best Western wprowadziła usługi skierowane wyłącznie dla polskich członków programu. Od listopada punkty zebrane podczas pobytu w hotelach Best Western można zamieniać na książki do słuchania oferowane przez portal audioteka.pl. Natomiast od grudnia rozpoczęła się współpraca sieci z Polską Siecią Taxi 19 123, która daje gościom możliwość bezpłatnego poruszania się taksówkami na terenie całej Polski.

Plebiscyt został zorganizowany przez R&S Media Sp. Z o.o. Partnerem konkursu i ankiety był Deloitte Advisory Sp. z o.o., który był odpowiedzialny za nadzór nad zbieraniem anonimowych danych oraz za weryfikację wyników ankiety.