Podczas pierwszej polskiej edycji gali Business Traveller Awards, która odbyła się w Warszawie 11 grudnia 2013r. brytyjski przewoźnik został nagrodzony w aż pięciu kategoriach.

 

Najwyższe, pierwsze miejsce British Airways zdobyło za najlepszą ofertę w klasie premium ekonomicznej World Traveller Plus. Drugie miejsce przyznano brytyjskim liniom lotniczych za najlepszą ofertę biznesową na długich dystansach Club World oraz najlepszy program lojalnościowy Executive Club. Na trzeciej pozycji przewoźnik uplasował się w kategoriach: oferta ekonomiczna World Traveller oraz najlepszy przewoźnik na lotach długodystansowych.

Nagrody i uznanie czytelników miesięcznika Business Traveller są dla nas wspaniałym wyróżnieniem, i potwierdzeniem, że nasze starania o utrzymanie najwyższej, jakości oferowanych usług i produktów pozostają zauważone przez naszych klientów. W ciągu ostatnich lat poczyniliśmy inwestycję w wysokości 5 miliardów GBP związaną m.in. z odświeżeniem floty i wybranych produktów, takich jak. nowe kabiny w klasie premium ekonomicznej World Traveller Plus oraz biznes Club World. Tym samym najwyższe uznanie w tych i innych kategoriach jest wyjątkowo dla nas cenne. Dziękujemy.-powiedział Petr Duchek, Commercial Manager British Airways na Europę Środkowo Wschodnią

Nagrody zostały przyznane na podstawie plebiscytu przeprowadzonego pośród czytelników miesięcznika Business Traveller. Nad opracowaniem wyników pieczę sprawowała firma doradcza Deloitte. To pierwsza tego typu inicjatywa Business Traveller w Polsce. Dotychczas czytelnicy wybierali najlepsze produkty i usługi biznesowe w takich krajach, jak: Wielka Brytania, Chiny, Stany Zjednoczone oraz Afryce Południowej.

Organizujemy ten konkurs, bo uważamy, że warto pisać i nagradzać naprawdę dobre produkty. Nawet na kryzysowym rynku nie maleje zapotrzebowanie na dobra luksusowe dla tych, którzy podróżują w celach biznesowych. Jeszcze nigdy pokoje hotelowe nie oferowały tak wiele, nigdy też linie lotnicze nie miały tak ciekawej oferty jak dzisiaj – tłumaczy Robert Grzybowski, wydawca polskiej edycji Business Travellera. – Wyniki naszej ankiety, którą skierowaliśmy „w punkt”, czyli do podróżujących biznesmenów i travel managerów mówią dużo. Gratulujemy zwycięzcom.    

Podczas honorowej gali przyznano łącznie statuetki w 22 kategoriach, w których brały udział linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów oraz produkty luksusowe przydatne podczas podróży biznesowych.