easyJet holidays ogłosił podpisanie umowy partnerskiej z internetowym biurem podróży Hotelopia. Dzięki tej współpracy, easyJet holidays stanie się jednym z głównych paneuropejskich operatorów turystycznych. Łączy się to z przygotowaniem sześciu nowych stron internetowych dla Szwajcarii, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Francji i Holandii. Dzięki temu, z usług easyJet holidays będzie mógł skorzystać miliard klientów w całej Europie. easyJet holidays będzie działać w oparciu o regionalne przepisy i standardy branżowe takie jak AROL w Wielkiej Brytanii i ATOUT we Francji.

 

„Niezmiernie cieszymy się że możemy rozwinąć działalności easyJet holidays.  Do tej pory, rozwijaliśmy się główniew Wielkiej Brytanii, więc poszerzenie oferty o rynki europejskie jest dla nas ekscytującym nowym krokiem, który pozwoli nam zaoferować nasze usługi i korzystny stosunek jakości do ceny szerszym rzeszom konsumentów. Chcemy ulepszyć portfolio hoteli, wprowadzić przyjazne użytkownikom strony internetowe i wygodny proces rezerwacji, tak by klienci mogli z łatwością i bez problemów skorzystać z naszej oferty. Dzięki naszej współpracy z Hoteltopią, konsumenci mogą spodziewać się wyboru starannie wyselekcjonowanych nieruchomości, skorzystać z ofert specjalnych i dodatkowych propozycji” – powiedziała Mandy Round, Dyrektor Zarządzająca easyJet holidays. –„Korzystając z okazji, chcielibyśmy serdecznie podziękować naszemu partnerowi LowCostBeds, który znacząco przyczynił się do rozwoju easyJet holidays w Wielkiej Brytanii”.

easyJet holidays będzie w dalszym ciągu oferować wakacyjne wyjazdy w obrębie całej sieci połączeń easyJet, zarówno do miast europejskich, jak i letnich i zimowych kurortów. Ponadto, oferta easyJet holidays poszerzy się o propozycje dla fanów i pasjonatów wycieczek rowerowych oraz gry w golfa, które będą dostępne we wszystkich głównych destynacjach. Ponad 3 letni kontrakt easyJet holidays z Hotelopia SLU będzie obowiązywał od maja.

„Bardzo cieszymy się z przyszłej obsługi tego kontraktu. Wierzymy, że współpraca z tak prestiżową marką, jak easyJet będzie wyjątkowo owocna szczególnie dzięki naszej szerokiej bazie noclegów w całej Europie oraz wiodącemu doświadczeniu w branży. easyJet ma bardzo jasny plan na dalszy rozwój marki. Jesteśmy dumni, że możemy być jego częścią” – skomentował Jon French, Dyrektor ds. współpracy easyJet i Hotelopia.

Hotelopia, która wchodzi w skład TUI Travel PLC, jest jedną z wiodących światowych firm turystycznych i działa w 7 krajach, w których obecna jest także linia easyJet. Wyselekcjonowana przez Hotelopia, obszerna oferta wyjazdów wycieczkowych dostępna na stronie easyJet zostanie uzupełniona, m.in. o bardzo popularne, ekskluzywne hotele hiszpańskie (tzw. Paradores), hotele Disneyland Paris oraz ponad 27 000  domów i apartamentów wakacyjnych Interhome.

W wyniku podjęcia współpracy easyJet holidays i Hotelopia zatrudnią ok. 100 pracowników do działów administracji i sprzedaży do nowej placówki firmy w Palma na Majorce. Osoby zainteresowane rekrutacją prosimy o kontakt via e-mail easyJetholidaysrecruitment@hotelopia.com.

 

o easyJet

easyJet to europejski lider sieci połączeń w ruchu lotniczym. Swoją pozycję zawdzięcza przewadze na 100 najbardziej popularnych trasach i 50 największych lotniskach w Europie. easyJet lata na ponad 630 trasach pomiędzy ponad 130 lotniskami w 30 krajach. Samoloty easyJet startują z lotnisk, do których 300 milionów Europejczyków może dojechać w ciągu zaledwie godziny. To najlepszy wynik spośród wszystkich linii lotniczych. 

Więcej informacji na www.easyJet.com oraz easyJet Polska na Facebooku.