Już po raz drugi hotele Mercure zapraszają gości do wspólnego rozkoszowania się doskonałością czekolady. Sweet Secret by Mercure, to wyjątkowa oferta noclegu ze słodkimi upominkami w polskich hotelach tej sieci. W ramach promocji klienci będą mogli odkryć kolekcję ręcznie wykonanych pralin, które zachwycą swoim smakiem.

 

 

Sweet Secret by Mercure

Ze specjalnej oferty można skorzystać rezerwując już dziś minimum dwudniowy pobyt w terminie od 1 kwietnia do 31 maja. Promocja obejmuje wszystkie hotele Mercure w Polsce, a w jej ramach  goście otrzymują do 30% zniżki na nocleg, pyszne śniadanie, nielimitowany dostęp do WiFi i słodki upominek przy zameldowaniu – bombonierkę z ręcznie wykonanymi czekoladowymi pralinami. Dodatkową korzyścią są potrojone punkty w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels.

 

Czekoladowe menu

Od 1 kwietnia we wszystkich barach i restauracjach hoteli Mercure w Polsce, wprowadzone zostanie specjalne menu. Znajduje się w nim aromatyczna kawa Gourmand z trzema wykwintnymi pralinami, ciasto czekoladowe z lodami, a także pudełko z 11. nietuzinkowymi czekoladkami. Asortyment przygotowała znana w Polsce z doskonałej jakości i unikalności swoich wyrobów manufaktura Chocoffee, słynąca z blisko 90-letniej tradycji. Wśród wyselekcjonowanej kolekcji pralin na szczególną uwagę zasługuje ta stworzona specjalne dla marki Mercure – połączenie orzeźwiającego aromatu trawy cytrynowej z zaskakującą nutą tajemniczych przypraw zanurzone w białej czekoladzie.

 

 „Z firmą Chocoffee pracujemy już od ponad 2 lat. Cieszę się, że do współpracy przy Sweet Secret by Mercure, udało się nam zaprosić lokalnego producenta czekolady. Marka Mercure podkreśla związek hoteli z tradycją i historią miejsc, w których się znajdują – widać to szczególnie w wystroju wnętrz i w menu hotelowych restauracji, gdzie proponowane są lokalne specjały przygotowane według oryginalnych receptur. Razem z czekoladą chcemy ofiarować naszym gościom chwilę przyjemności. Wierzę, że dzięki wyjątkowym doznaniom dostarczanym przez nią goście zapamiętają nas na dłużej.” – mówi David Henry, SVP Sales, Marketing, Distribution and Revenue Management w Orbis S.A.

 

Marka Mercure

Mercure oferuje osobom podróżującym zarówno służbowo, jak i rekreacyjnie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych. To jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności hoteli Mercure. Obiekty położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 50 krajach na całym świecie.

 

Kampania promocyjna

Kampania promocyjno – informacyjna oferty Sweet Secret by Mercure ma miejsce zarówno w hotelach jak i w Internecie. Marka zdecydowała się skupić przede wszystkim na komunikacji z klientami za pośrednictwem social mediów gdzie zorganizowano konkursy z nagrodami. Dodatkowe działania prowadzone są również na stronach www.accorhotels.com i www.mercure.com

 

 

 

***

Mercure, oryginalne doświadczenie gwarantowane przez silną markę

Mercure oferuje osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 732 hotele z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności hoteli Mercure, z których każdy jest inny, zakorzeniony w lokalnej społeczności i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 50 krajach na całym świecie.

 

Bardziej szczegółowe informacje na temat hoteli sieci Mercure znajdują się na stronie www.mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 61 obiektami w 30 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują  jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.