Wydłuża się lista ekspertów, którzy 28 listopada wezmą udział w konferencji Hotel Trends Poland 2013. Stale rozrasta się również grono sponsorów najważniejszej imprezy branży hotelarskiej w Polsce, do którego dołączają najważniejsze hotelowe marki na świecie.
Konferencja Hotel Trends Poland 2013 – Asset Management & Operations odbędzie się 28 listopada br. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Swój udział w panelach potwierdzili w ostatnich dniach m.in.:Frank Hildwein, Head of Hotel Acquisition and Sales w Deka Investmendfonds, oraz Daniel Pugh, Wiceprezes w Jones Lang LaSalle Hotels & Hospitality Group, którzy wezmą udział w dyskusji poświęconej zagadnieniom związanym z procesem sprzedaży obiektów hotelowych. Susanne Friedrich, Director Business Development w sieci Carlson Rezidor Hotel Group, oraz David Henry, Director Sales & Marketing for Poland & Baltic States w Orbis S.A., będą mieli szansę zabrać głos w rozmowie o najnowszych trendach w branży hotelowej. Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, dołączył do panelu koncentrującego się na polskiej edukacji branżowej, natomiast Miłosz Stanisławski, General Manager Sound Garden Hotel Warsaw, wypowie się w temacie „Technika i technologia w służbie hotelarza”.
– Konferencja Hotel Trends Poland 2013 to unikatowe wydarzenie nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy niezwykle dumni, że udało nam się w jednym miejscu zebrać tak szerokie grono krajowych oraz międzynarodowych ekspertów oraz przedstawicieli najważniejszych hotelowych marek świata. Program wydarzenia tworzyliśmy w taki sposób, aby dać szansę odpowiedzi na kluczowe dla branży pytania. Z niecierpliwością czekamy na dyskusje, które wywiążą się podczas paneli – powiedział Janusz Mitulski, partner w branżowej firmie doradczej Horwath HTL.
Coraz więcej firm obejmuje również wydarzenie swoim sponsoringiem. Nowymi partnerami konferencji zostali: Carlson Rezidor – jedna z największych grup hotelowych na świecie, w której portfelu znajduje się ponad 1300 hoteli w 100 krajach, m.in. Radisson, Radisson Blu czy Park Inn; Samsung Electronics Polska – światowy lider w dziedzinie technologii; Electrolux Professional – wiodący dostawca profesjonalnych urządzeń dla branży gastronomicznej oraz hotelarskiej.
– Patrząc na listę uczestników paneli oraz grono sponsorów jestem przekonany, że mamy szansę stworzyć imprezę, która stanie się hotelarskim „Davos” w Polsce. Konferencja Hotel Trends wskaże najważniejsze kierunki rozwoju dla całego rynku – powiedział Krzysztof Gonciarek, dyrektor Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy miesięcznika „Hotelarz”, który jest współorganizatorem wydarzenia.
Partnerem Strategicznym Konferencji jest Grupa Hotelowa Orbis, natomiast pozostałymi sponsorami – Choice Hotels Europe, Grupa Dobry Hotel, Hilton Worldwide, Hotele Diament, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group, Grupa eholiday.pl, Mc Comp S.A., Newmor Polska, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, Vision Hotel Management, Supernowa oraz firma Polor.
Międzynarodowa Konferencja Hotel Trends Poland 2013 organizowana jest przez liderów w swoich branżach – miesięcznik Hotelarz i formę konsultingową Horwath HTL. Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są pod adresem: hoteltrends.pl