Jak można się domyślić, Polacy w wieku 25-29 lat wkraczający w dorosłe życie muszą stawić czoła wielu wyzwaniom, które w naturalny sposób wymuszają na nich zmianę podejścia do myślenia o pieniądzach oraz do zarządzania własnym budżetem.
Badanie przeprowadzone przez platformę MAM pokazuje, że Polacy w grupie wiekowej 25–29 lat świetnie radzą sobie z tym zadaniem.

45% deklaruje planowanie większości swoich wydatków, zaś aż 83% przynajmniej ich połowy. Wcześniej odkładali na pierwszy samochód, nowy telewizor czy konsolę, gdy wchodzą jednak w dorosłość ich priorytetem stają się głównie potrzeby mieszkaniowe – na zakup lub remont własnego „M” odkłada aż 28%.

Ale czy to jedyne wydatki, jakie uwzględniają w swoim budżecie?
Jak zatem planują, oszczędzają i na co odkładają pieniądze Polacy wkraczający w dorosłe życie?

Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo w załączonym materiale oraz infografice.