Kampania promocyjna główną nagrodą w konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2014!

Gdańska Organizacja Turystyczna przyjmuje zgłoszenia do VI edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny. Główną nagrodą w konkursie jest 2 miesięczna kampania promocyjna na portalu turystycznym www.gdansk4u.pl.

 

Celem konkursu jest wyłonienie już istniejących, wielosezonowych, atrakcyjnych produktów turystycznych dotyczących turystyki przyjazdowej i ich promocja. Laureatów konkursu poznamy
11 lutego 2014, natomiast nagrody zostaną przyznane w marca 2014 podczas konferencji „Nowe trendy w turystyce” w Gdańsku.

Konkurs skierowany jest do organizatorów turystyki (biura podróży, tour operatorzy itp.), przedstawicieli instytucji miejskich, samorządowych, przedsiębiorców oraz stowarzyszeń z całej Polski. Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać produkty turystyczne do 10 stycznia 2014 w sześciu kategoriach:

  1. Aktywny Gdańsk,
  2. Bursztyn
  3. Solidarność
  4. Morze
  5. Zwiedzanie i Kultura
  6. Relaks

Kategorie konkursu są spójne z wyszukiwarką produktów turystycznych gdansk4Fun, dzięki temu wszystkie zgłoszone oferty otrzymają dodatkową możliwość promocji. Natomiast zwycięskie produkty turystyczne zostaną oznaczone logo konkursu, które zdecydowanie wyróżni je na tle innych.

Konkurs składa się z dwóch etapów – Nagrody Kapituły Konkursu oraz plebiscytu – Nagrody Internautów. Pierwszą z nagród ma szansę uzyskać jeden ze zgłoszonych produktów turystycznych, który uzyska największe poparcie kapituły konkursu złożonej z ekspertów z branży turystycznej. Natomiast nagroda internautów dla produktu turystycznego zostanie wyłoniona poprzez plebiscyt internetowy na stronie www.gdansk4u.pl

W poprzedniej edycji Nagrodę Kapituły konkursu otrzymała firma Darkris Travel S.C za Rejsy turystyczne do Westerplatte statkami stylizowanymi na Galeony natomiast Nagroda Internautów została przyznana Fundacji Gdańskiej za wydarzenie „Baltic Sail Gdańsk”. Z zainteresowaniem kapituły konkursu spotkał się także produkt Bursztynowy Gdańsk zgłoszony przez Karczmę Piwną Gdański Bowke uzyskując wyróżnienie.

Zwycięskim produktom zostaną nadane tytuły – „Gdański Produkt Turystyczny 2014” i „Gdański Produkt Turystyczny 2014” – nagroda internautów na okres roku.

Szczegółowe informację na temat konkursu znajdują się na stronie Gdańskiej Organizacji Turystycznej www.gdansk4u.pl/gpt.

 

Honorowy patronat nad Konkursem objął Prezydent Gdańska, Pan Paweł Adamowicz.