Hilton Worldwide już po raz trzeci świętuje w Polsce inicjatywę Global Week of Service, która ma na celu wspieranie lokalnej społeczności poprzez takie działania jak prace remontowe, zbiórki krwi i wiele innych.

 

Warszawa, 22.10.2014 – Październik jest wyjątkowym miesiącem dla pracowników hoteli Hilton Worldwide na całym świecie. Podczas tygodnia Global Week of Service, biorą oni udział w różnorodnych akcjach charytatywnych, które mają na celu pomoc lokalnym społecznościom. Polska nie jest tu wyjątkiem – pracownicy hoteli Hilton w Krakowie, Gdańsku, Łodzi oraz Warszawy, podjęli się wczoraj wielu nowych i ekscytujących wyzwań.

 

Od poniedziałku, 20 października, pracownicy polskich hoteli z sieci Hilton Worldwide rozpoczęli działania na rzecz lokalnych społeczności i swojego najbliższego otoczenia – zbierali krew dla pobliskich szpitali i centrów krwiodawstwa, pomagali w pracach renowacyjnych w obiektach, mieszczących się w bliskim sąsiedztwie hoteli oraz gościli uczniów szkół, min. prowadząc dla nich warsztaty.

 

To tylko niektóre działania, które wpisują się w coroczny projekt Hilton Worldwide, czyli Global Week of Service, który odbywa się w dniach 19-25 października w placówkach na całym świecie. W tym roku sieć planuje realizację aż 3,000 projektów na rzecz lokalnych społeczności.

 

Podobnie jak rok temu, pracownicy hotelu Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre skupili się na pomocy warszawskim sierocińcom. Członkowie zespołu hotelowego zaplanowali prace remontowe w dwóch placówkach – Domu Dziecka nr 9, mieszczącym się przy ulicy Władysława Korotyńskiego 13, oraz Domu Dziecka nr 3, przy ulicy Dalibora 1.

 

„Dzięki wspólnemu wysiłkowi wszystkich pracowników zaangażowanych w tegoroczny Global Week of Service, udało nam się stworzyć pokój zabaw i relaksu dla dzieci w Domu Dziecka nr 9. Z Domem Dziecka nr 3 współpracujemy już drugi rok. W tym roku pomagaliśmy w pracach ogrodowych, a rok wcześniej udało nam się przygotować dla dzieci pokój terapii oraz odmalować jadalnię.” – powiedział Erwin Verhoog, General Manager hotelu.

 

“Najwyżej jakości serwis i gotowość do odpowiadania na potrzeby naszych gości to cechy, które wyróżniają naszych pracowników na całym świecie. Dzięki nim, codziennie zapewniamy wyjątkową obsługę milionom naszych gości w każdym zakątku świata. Global Week of Service stanowi dla Hilton Worldwide kolejną szansę by celebrować naszą pasję pomagania innym. O naszej sile świadczy siła otaczających nas społeczności i właśnie z tego powodu pragniemy wspierać je poprzez działania charytatywne.” – dodał Essam Abouda, wiceprezydent Hilton Worldwide na Europę Wschodnią, Rosję i Turcję.

 

W 2013 roku, pracownicy Hilton Worldwide z 900 biur i obiektów przeprowadzili ponad 2,400 akcji wolontaryjnych, spełniając inicjatywę Hilton Worldwide pod nazwą Travel with Purpose, która ma na celu zacieśnianie więzi z lokalnymi społecznościami, kreowanie szans i angażowanie się w lokalne wydarzenia.

 

Wśród innych inicjatyw przeprowadzonych na terenie Polski w ramach Global Week of Service należy wspomnieć o zbiórce krwi wśród pracowników DoubleTree by Hilton Hotel Łódź, Dniu Dawcy Szpiku w hotelu Hampton by Hilton Hotel Warsaw Airport oraz wykonaniu prac remontowych wykonanych przez pracowników Hilton Garden Inn Hotel Kraków. Hotele Hampton by Hilton Warsaw City Centre Hotel i Hilton Gdańsk w tych dniach gościły z kolei  uczniów szkół podstawowych oraz licealnych, którzy mogli poznać kulisy pracy w hotelu i dowiedzieć się więcej na temat tej, pełnej zawodowych wyzwań, branży.

 

W trakcie projektu Global Week of Service, pracownicy hoteli zachęcani są do dzielenia się swoimi wrażeniami ze wspólnych działań. Ich doświadczenia i relacje zdjęciowe publikowane są na stronie www.hiltonworldwide.com/serve, na oficjalnym koncie Hilton Worldwide na Facebooku i na kanale @HiltonWorldwide w serwisie Twitter.

 

Więcej zdjęć z wydarzeń znajdą Państwo na naszym ftp: https://warsaw.grayling.com/download/GWS2014_Warsaw_2014.zip

 

 

– ###-

 

 

O Hilton Worldwide

 

Hilton Worldwide (NYSE: HLT) jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay). Od 95 lat, Hilton Worldwide oferuje podróżującym najlepsze warunki zakwaterowania i obsługę. Sieć firmy składa się z ponad 4200 hoteli oferujących 690 tys. pokoi, zlokalizowanych w 93 krajach. W jej skład wchodzą takie znane marki jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio – A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®. Informacje na temat marki znajdą Państwo na stronie  news.hiltonworldwide.com lub pod adresami www.facebook.com/hiltonworldwide, www.twitter.com/hiltonworldwide, www.youtube.com/hiltonworldwide, www.flickr.com/hiltonworldwide oraz www.linkedin.com/company/hilton-worldwide.