odzwierciedlający nowe standardy wizualne marki

•    Flagowy salon Hyundaia znajduje się we Frankfurcie, niedaleko europejskiej siedziby marki
•    Do końca 2014 roku 200 salonów Hyundaia w Europie będzie miało nowe oznakowanie
•    Nowoczesne podejście do wykorzystania przestrzeni i doboru wyposażenia wpłynie na wzmocnienie standardów obsługi Klienta

Warszawa 04.12.2014
Hyundai otworzył największy w Europie salon dealerski odzwierciedlający nowe, globalne standardy marki w zakresie oznakowania i wyposażenia salonów.

Zlokalizowany we Frankfurcie obiekt powstał w niewielkiej odległości od siedziby przedstawicielstwa marki Hyundai w Europie i jest jednym z 200 europejskich salonów reprezentujących nowe, wizualne standardy marki.   

Liczącą w sumie 2 466 m² przestrzeń sprzedażową zaaranżowano na dwóch piętrach, natomiast strefa serwisowa zajęła 2 000 m². Operatorem obiektu będzie nowy partner w sieci Hyundaia, firma Delta Automobile.
Wprowadzenie nowego wizerunku salonów jest naturalną konsekwencją polityki Hyundaia, dążenia do oferowania Klientom jakości ponad ich oczekiwania i zdobycia statusu najbardziej przyjaznej i lubianej marki motoryzacyjnej.   
”Wszystkie działania podejmujemy z myślą o satysfakcji naszych Klientów i ta sama przesłanka wpłynęła na decyzję o stworzeniu nowego projektu salonów dealerskich. Odpowiednia aranżacja przestrzeni sprzedażowej i serwisowej pozwoli Klientom na jeszcze lepsze poznanie naszej marki.” – powiedział Byung Kwon Rhim, Prezes Hyundai Motor Europe.

W zewnętrznych elementach architektonicznych dominuje ciepły brązowy kolor, a wnętrze jest przestrzenne i jasne dzięki aranżacji wykorzystującej w maksymalnym stopniu światło dzienne.

Do 2018 roku, wszystkie salony Hyundaia na świecie (6 000) będą spełniały nowe standardy wizualne i aranżacyjne marki.