Bieganie, pływanie, fitness zamiast tradycyjnego leżenia na plaży w czasie wakacji? Ten coraz popularniejszy na świecie trend wkracza powoli także do Polski. Travel & Action, zajmujący się do tej pory turystyką golfową, wprowadza do swojej oferty zagraniczne wyjazdy fitness, triathlon i joga.

Wycieczki będą oferowane w dwóch opcjach: indywidualne oraz obozy sportowe z polskim instruktorem.
Skąd pomysł na taką działalność? Jak tłumaczy Katarzyna Bobińska, właścicielka Travel & Action, decyzja o rozszerzeniu oferty na wyjazdy związane z nowymi dyscyplinami sportu wynikała z obserwacji rynku i własnych zainteresowań. – Zauważyłam, że coraz więcej osób szuka ciekawych pomysłów na spędzenie wakacji. Wcześniej w branży turystycznej obserwowaliśmy wzrost zainteresowania niestandardowymi lokalizacjami – Daleki Wschód czy Afryka. Obecnie Polacy coraz częściej decydują się na zakup wycieczek, które oferują ciekawą formę spędzania wolnego czasu, np. właśnie wyjazdy z konkretnym planem treningowym – tłumaczy Katarzyna Bobińska.
Wycieczki z praktyką jogi Travel & Action wprowadził już w zeszłym roku, obecnie ta oferta jest rozwijana. Warsztaty trwają tydzień i są przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i dla zaawansowanych praktyków. W ofercie można znaleźć wycieczki organizowane w wyspecjalizowanych ośrodkach jogi i ajurwedy na świecie czy też wyjazdy organizowane przy udziale polskich instruktorów.
Inną ciekawą propozycją agencji są wyjazdy fitness. Pierwszy obóz realizowany jest z udziałem znanej trenerki, Ady Palki. Uczestnicy mogą spodziewać się intensywnych ćwiczeń przez cały okres trwania wycieczki. W programie znajdziemy m.in. treningi funkcjonalne, friendstraining, czyli ćwiczenia w parach, relaksacje i stretching czy konsultacje motywacyjne. W przygotowaniu są kolejne projekty dla całych rodzin.
Wyjazdy dla triathlonistów to prawdziwa nowość na polskim rynku. – Kluczem w tworzeniu tej oferty było wyselekcjonowanie odpowiednich lokalizacji, aby móc organizować wycieczki przez cały rok – mówi Katarzyna Bobińska. – Obiekt musiał mieć przede wszystkim bogate zaplecze sportowe, w tym całoroczny podgrzewany basen o długości co najmniej semiolimpijskiej (25 metrów), serwis rowerowy i wypożyczalnię. Ważne również było nawiązanie współpracy z lokalnymi trenerami. Dodatkowo obiekt miał być miejscem przyjaznym całym rodzinom, gdzie nietrenujący partner i dzieci mają zapewniony całodzienny program rozrywek.
Pojawienie się takich ofert na rynku potwierdza, że Polacy coraz bardziej doceniają aktywny tryb życia i chcą odpoczywać, uprawiając sport.

Więcej informacji na:
www.travelandaction.pl