Udogodnienia w każdej klasie i na lotniskach – akcesoria od Samsonite
Nowa Klasa Pierwsza Lufthansy została bardzo dobrze przyjęta na całym świecie.
W ciągu pierwszych kilku miesięcy od jej wprowadzenia, Lufthansa otrzymała nie tylko świetne opinie od kluczowych klientów, ale również ważne nagrody. Klasa Pierwsza Lufthansy i jej poziom obsługi otrzymała 5 gwiazdek w rankingu Skytrax, a American Academy of Hospitality Sciences (AAHS) przyznała Lufthansie nagrodę 5 Star Diamond Award. Te wyróżnienia potwierdzają, iż podróż Lufthansą stanowi wyjątkowe, ekskluzywne doświadczenie, charakteryzujące się komfortem oraz indywidualną, perfekcyjną obsługą.
„Na 2014 rok wyznaczyliśmy sobie kilka celów – to będzie największa inicjatywa Lufthansy w ostatnich latach w zakresie zmian w obszarze serwisu. Oprócz trwającej instalacji najnowszych kabin we wszystkich klasach naszej floty, chcemy jeszcze bardziej poprawić poziom oferowanych udogodnień, zapewniając pasażerom najlepszą obsługę.” – powiedział podczas targów ITB w Berlinie Jens Bischof, członek zarządu Lufthansa German Airlines odpowiedzialny za sprzedaż, produkt i marketing.
Klasa Biznes z bardziej spersonalizowaną obsługą restauracyjną
W 2014 roku kluczowe zmiany będą dotyczyć zwłaszcza Klasy Biznes. Jeszcze bardziej indywidualny i spersonalizowany serwis sprawi, iż pasażerowie poczują się bardziej rozpieszczani niż dotychczas. Podczas rejsów na trasach międzykontynentalnych wprowadzony zostanie specjalny serwis, który pozwoli pasażerom poczuć się jak w najlepszej restauracji. Nowe udogodnienia będą testowane tego lata i do końca 2015 zostaną wprowadzone na wszystkich trasach międzykontynentalnych. Proces wyposażenia floty międzykontynentalnej w nową Klasę Biznes zakończy się do końca lata 2015 roku. Obecnie w 106 maszynach szerokokadłubowych trwa instalacja 7 000 foteli rozkładających się do pozycji poziomej.
Od początku sierpnia 2014 roku pasażerowie Klasy Biznes będą mogli na pokładzie samolotu korzystać z najwyższej jakości podstawowych akcesoriów. Nowe zestawy opracowane przez firmę Samsonite, będą zawierać wysokiej jakości kosmetyki greckiej marki Korres. Ich receptury oparte są wyłącznie na aktywnych składnikach roślinnych najwyższej jakości – Korres wywodzi się z najstarszej homeopatycznej apteki w Atenach.
Nowa Klasa Ekonomiczna Premium oznacza lepszy wybór i komfort
W nowej Klasie Ekonomicznej Premium Lufthansa zaprojektowała wysokiej jakości fotele zapewniające o wiele lepszy komfort i aż do 50% więcej miejsca. Posiłki o podwyższonym standardzie będą także serwowane na zastawie porcelanowej. Pasażerowie Klasy Ekonomicznej Premium będą mogli również wziąć na pokład drugą sztukę bagażu bez dodatkowej opłaty. Bilety będą dostępne w sprzedaży od maja, a rejsy zaplanowane są na październik. Pierwszą maszyną obsługującą nową klasę będzie Boeing 747-8. Całkowite wdrożenie Klasy Ekonomicznej Premium powinno zakończyć się do końca 2015 roku – do tego czasu we flocie międzykontynentalnej zainstalowanych będzie 3 600 nowych foteli.
Szybsza odprawa dla pasażerów Premium i statusowych – większa różnorodność w salonikach
Od tego lata, członkowie HON Circle, Senatorowie, a także pasażerowie Klasy Pierwszej i Biznes, będą mieć zawsze dostęp do stanowisk szybkiej odprawy na wszystkich trasach międzykontynentalnych i do wybranych destynacji europejskich. Pasażerowie Premium zawsze będą przechodzić szybciej przez kontrolę bezpieczeństwa.
Pod koniec tego kwartału, Lufthansa zapewni odwiedzającym saloniki wyższą jakość i bardziej zróżnicowane menu. Wśród nowych dań i napojów znajdą się świeże i zdrowe posiłki oraz liczne wegetariańskie dania. Także menu śniadaniowe będzie rozszerzone o produkty takie jak np. kanapki – które będą dostępne w godzinach szczytu aby bufet był mniej zatłoczony. Posiłki będą teraz lepiej opisane, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom potrzeb alergików i gości z nietolerancją pokarmową.
System rozrywki pokładowej najwyższej jakości na rejsach międzykontynentalnych
Od 1 kwietnia 2014 r., pasażerowie w każdej klasie będą mogli korzystać z nowoczesnego, jeszcze lepszego systemu rozrywki pokładowej. Dwukrotnie wzrośnie liczba filmów, pośród których znajdą się nie tylko najnowsze kinowe hity, ale także popularne klasyki ostatnich lat. Ponad 100 filmów w ośmiu językach, większy wybór filmów regionalnych dla pasażerów z krajów arabskich oraz z Indii, Chin i Japonii – to tylko niektóre z zalet nowego systemu rozrywki.
Lufthansa zapewnia teraz wybór ponad 200 programów telewizyjnych, oferując najbardziej ekscytujące filmy dokumentalne i seriale. Wzbogacona kolekcja muzyki składa się z ponad 300 płyt CD i zgodnie z prośbami pasażerów zawiera największe przeboje pop/rock oraz muzykę klasyczną.
Trasy średniego zasięgu z nową ofertą łączności i rozrywki
Lufthansa wkrótce zaoferuje swoim gościom na trasach średniego zasięgu szeroką gamę filmów, seriali, muzyki, gier i informacji. Produkty z Lufthansa WorldShop można równieżzamówić za pośrednictwem bezpłatnego portalu od momentu wejścia na pokład, z dostawą do domu. Typowe destynacje w sieci połączeń Lufthansy dla nowej oferty obejmują m.in. Wspólnotę Niepodległych Państw, Bliski Wschód i Afrykę Północną. Aby skorzystać z usługi, wystarczy jedynie połączyć się z serwerem przez WiFi, za pomocą własnego laptopa, tabletu, czy smartfona. Już podczas okresu testowego, wiosną bieżącego roku, nowa oferta rozrywkowa przewoźnika spotkała się z pełnym uznaniem pasażerów. Wraz z rozpoczęciem letniego rozkładu połączeń, nowy system rozrywki od Lufthansa Systems wraz z BoardConnect będzie dostępny na pokładach 20 nowych Airbusów A321.