LOT rozpoczyna walkę o serca klientów. Zarówno tych, którzy już podróżują samolotami przewoźnika, jak i tych, którzy jeszcze nigdy nie korzystali z jego usług. Rozpoczyna wielką styczniową promocją cenową. Tylko przez 9 dni ceny połączeń na trasach europejskich będą zaczynać się już od 199 złotych w obie strony, a do Azji i Ameryki Północnej – od 1799 złotych!


Jeżeli tylko marzyliście o tym by odwiedzić romantyczną Wenecję, nigdy niezasypiający Nowy Jork czy zjeść prawdziwe sushi w Tokio? To od dziś do 28 stycznia bilety do tych i wielu innych miast można kupić w specjalnych, gorących cenach. 

Ceny biletów za podróż w obie strony do miast w Europie zaczynają się od 199 złotych, a dalekie przeloty do Nowego Jorku, Chicago, Toronto, Pekinu i Tokio na pokładach Dreamlinerów już od 1799 złotych.

 

„Pasażerowie często uważają, że u tradycyjnych przewoźników jest drogo, a tymczasem jest to zwykły mit! Obalamy go. Nasza najnowsza promocja pokazuje, że na przelot LOT-em mogą sobie pozwolić zarówno ci, którzy do tej pory poróżowali tylko tak zwanymi „tanimi liniami”, jak i ci, którzy korzystali z innych środków transportu. Świadomie zaczynamy ostrą walkę o satysfakcję klinetów” – mówi Agnieszka Plencler, Dyrektor Marketingu i Produktu LOT. 

 

LOT tylko na początku tego roku otworzy w sumie kilkanaście nowych połączeń, część z nich już wystartowała: Tokio, Barcelona, Zurych, Zagrzeb, Dusseldorf, Kiszyniów, Belgrad i Erywań.

 

„Chcemy aby nasza oferta była jak najbliżej klienta. Kilkanaście nowych połączeń, opieka na lotnisku czy na pokładzie oraz dostoswane do indywidualnych potrzeb produkty – tym wszystkim walczymy o silną pozycję na rynku i uznanie naszych obecnych i przyszłych klientów” – dodaje Agnieszka Plencler. 

 

Wszystkie połączenia dalekodystansowe realizowane są Dreamlinerami, wyposażonymi w trzy klasy podróży – LOT Business Class z fotelami rozkładającymi się do pozycji płaskiego łóżka oraz kuchnią klasy najlepszej restauracji. LOT Premium Economy Class z większą, indywidualną przestrzenią, wygodnymi fotelami z podparciami dla nóg, stolikami koktajlowymi i bogatym menu oraz LOT Economy Class z nowoczesnymi fotelami z indywidualnymi ekranami rozrywki pokładowej i gniazdami USB oraz świeżymi i urozmaiconymi posiłkami serwowanymi podczas rejsu.

Na rejsach europejskich oprócz LOT Business Class, przewoźnik oferuje również klasę LOT Premium Economy, która łączy w sobie przystępną cenę i wiele usług znanych dotąd z klasy biznes, takich jak posiłek na pokładzie czy priorytetowa odprawa.  Ponadto w każdej z klas LOT oferuje rozbudowaną gamę produktów i usług dodatkowych, takich jak „My Favourite Meal”, „Mój Dodatkowy Bagaż” czy zakupy Duty Free lub AirKiosk na pokładzie.

Promocja obowiązuje we wszystkich kanałach sprzedaży, w tym na lot.com – w standardowej i mobilnej wersji, w biurach LOT Travel i przez LOT Contact Center (22 577 77 55).

Sprzedaż biletów trwa do 28 stycznia, a w podróż można wyruszyć od 4 kwietnia nawet do 30 listopada 2016 roku.

Szczegóły promocji na lot.com

Promocja jest wsparta silną kampanią informacyjną na rynku polskim i kluczowych rynkach zagranicznych, z wykorzystaniem zarówno mediów cyfrowych, jak i tradycyjnych kanałów reklamowych.