• Ponad 85 procent wszystkich połączeń z Frankfurtu i Monachium zrealizowanych punktualnie
  • Niezawodność połączeń przesiadkowych i dalsza poprawa serwisu bagażowego

W 2013 roku Lufthansa odnotowała najlepszy wynik punktualności w historii firmy. Ponad 85 procent wszystkich połączeń z portów przesiadkowych we Frankfurcie i Monachium odbyło się z maksymalnie 15-minutowym opóźnieniem.

Kwadrans jest w branży standardową jednostką miary punktualności. Jednocześnie wzrosła niezawodność połączeń przesiadkowych i poprawiła się jakość serwisu bagażowego.

Odsetek pasażerów, którzy nie zdążyli na swoje połączenie przesiadkowe lub nie otrzymali swojego bagażu w miejscu lądowania wynosi 1 procent. Punktualność i niezawodność to najważniejsze cechy, których pasażerowie oczekują od Lufthansy jako międzynarodowego przewoźnika. Wynik ten został osiągnięty pomimo prac konstrukcyjnych na płycie lotniska w Monachium – jednego z największych europejskich placów budowy – oraz ścisłego zakazu nocnych rejsów we Frankfurcie.

Wyniki dla obu portów przesiadkowych Lufthansy w 2013 wyróżniają się pozytywnie na tle międzynarodowym. Lufthansa oczekuje, że zarówno Frankfurt, jak i Monachium znajdą się w czołówce europejskich portów lotniczych według końcowej analizy Stowarzyszenia Europejskich Linii Lotniczych, które opublikowało dane od stycznia do listopada ubiegłego roku. Również pasażerowie Germanwings zyskali na punktualności połączeń. W grudniu przewoźnik odnotował rekord punktualności na poziomie ponad 90 procent, umacniając tym samym swoją pozycję lidera wśród europejskich niskokosztowych linii lotniczych.