Nowa globalna kampania reklamowa Lufthansy startuje 15 marca

  Loteria #SayYesToTheWorld szansą na wygranie biletów lotniczych

“Powiedz światu tak”, odkryj go i eksploruj z otwartym umysłem – to myśl przewodnia nowej globalnej kampanii reklamowej Lufthansy, która właśnie wystartowała na międzynarodowach rynkach w różnych kanałach. Jest to jedna z najbardziej innowacyjnych kampanii w historii firmy, bo kwestionuje znany nam sposób myślenia i przyzwyczajenia, jednocześnie pokazując jak wzbogacające jest odkrywanie świata.

Jednym z elementów kampanii jest loteria konkursowa #SayYesToTheWorld, w której zarejestrowani uczestnicy mogą wygrać bilety na rejsy Lufthansy. Każdy może wziąć udział w loterii odwiedzając stronę https://yestotheworld.com/pl/pl i wybierając miejsce na wirtualnym globie, które chciałby odkryć.

Główną nagrodą są dwa bilety na rejs powrotny z międzykontynentalnej siatki połączeń przewoźnika w Klasie Biznes, a drugą nagrodą w Klasie Ekonomicznej. Zdobywcy trzeciego i czwartego miejsca otrzymają po dwa bilety na rejs na trasach europejskich w dwie strony w Klasie Ekonomicznej. Konkurs potrwa do 15 kwietnia 2018 r., a zwycięzcy zostaną ogłoszeni w maju.

Poprzez kampanię #SayYesToTheWorld Lufthansa zachęca ludzi do otwarcia się na świat, zadając im pytania, które zwiększają świadomość i pozwalają zobaczyć podróż jako źródło inspiracji. W ramach wielokanałowej kampanii, Lufthansa zainstalowała fotele samolotowe w publicznych przestrzeniach w Monachium, Szanghaju i Nowym Jorku i zadała przechodniom siadających w fotelach pytanie “Dlaczego kochasz świat?”. Kampanie nie składa się z twierdzeń, ale stawia raczej otwarte pytania, na które można udzielić odpowiedzieć w oparciu o osobiste i niepowtarzalne doświadczenia.

Kampania wystartowała w ramach ostatniego odświeżenia brandingu marki, w tym malowania samolotów, zaprezentowanego z okazji 100. rocznicy żurawia w logo Lufthansy. Agencjami zaangażowanym w opracowanie i wdrożenie kampanii były: Kolle Rebbe, koncepcja kreatywna, DDB w części cyfrowej i Mindshare w planowanie mediów.