Światowa marka Novotel o międzynarodowych standardach, po modernizacji pokoi oraz powierzchni ogólnodostępnych, postanowiła skupić się na odświeżeniu oferty gastronomicznej. NOVO2 to innowacyjne połączenie baru oraz restauracji, które od czerwca br. będzie działało w czterech hotelach w Polsce.

NOVO2 (NOVO Square)
W swoim założeniu projekt NOVO2 to specjalnie zaaranżowana nowoczesna i wygodna przestrzeń, która stanowi swoistą lożę gromadzącą w sobie życie hotelowe, stając się atrakcyjnym uzupełnieniem lobby. Odwołując się do międzynarodowego charakteru marki, koncept nawiązuje do światowych kosmopolitycznych trendów. NOVO2 opiera się na 3 wartościach: VITALITY(Zdrowie), nawiązuje do istniejących już prozdrowotnych i zgodnych ze środowiskiem rozwiązań w hotelach Novotel (takich jak m.in. projekt Planet 21, stworzenie stref 100% wolnych od dymu tytoniowego czy oferta In Balance by Novotel) poprzez dobór materiałów i produktów ekologicznych czy zdrowe i zbilansowane menu. Dzięki założeniu CONNECT- AINMENT (Rozrywka) każdy gość przebywający w NOVO2 będzie się czuł dobrze i swobodnie, co zapewnia międzynarodowy wystrój i kuchnia, która wedle IMAGINATION (Inspiracje) da możliwość poznawania wyjątkowych smaków z całego świata prezentując tym samym najciekawsze kulinarne trendy na talerzu. Goście hoteli Novotel Warszawa Airport, Novotel Kraków Centrum, Novotel Gdańsk Marina i Novotel Wrocław już od czerwca br. będą mogli przekonać się o wyjątkowym charakterze NOVO2.

DESIGN
Wnętrza NOVO2 zaskoczą gości swoim wyglądem. Nowe miejsce powstało w wyniku transformacji baru i restauracji w jedną wspólną przestrzeń, dającą więcej swobody odwiedzającym ją klientom. Nieformalny charakter podkreślają z jednej strony wysokie stołki barowe, z drugiej zaś wygodne kanapy, przy których można odprężyć się i wypić kawę. Każda z przestrzeni będzie nieco inna, koncept ma wyróżniać dowolność, nawiązująca do wartości – IMAGINATION. Inspiracją ma być różnorodność, dlatego w niektórych hotelach będzie można zobaczyć murale i grafiki z wykorzystaniem logo NOVO SQUARE, natomiast w innych duże postery czy podświetlane kubiki.

MENU
Kluczowe filary konceptu (VITALITY, CONNECT-AINMENT i IMAGINATION) będą miały swoje odzwierciedlenie w znanych na całym świecie potrawach. W menu znajdą się m.in. stek z wołowiny argentyńskiej, zupa Tom Kha Kai czy Burger NOVO2 z grillowanej wołowiny podawany z frytkami. Karta oferować będzie międzynarodowe potrawy przygotowane w oparciu o zbilansowaną dietę (dobór naturalnych produktów i rekomendowanych dostawców), dania bezglutenowe oraz wegetariańskie (część z propozycji dostępna będzie również w usłudze room-service). Walory smakowe zamówionego posiłku można podkreślić kieliszkiem wina organicznego z dedykowanej selekcji stworzonej specjalnie dla marki Novotel.

 

 

***

Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonujących pod tą marką w Grupie Accor. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżującym służbowo, jak  i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzające zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach PLANET 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowiązuje się do dbałości o ludzi i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska
i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarządzania środowiskiem – ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli i kurortów w 60 krajach, położonych w dużych miastach, centrach biznesu
i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.

 

 

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 4 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.