RYANAIR WPROWADZA NOWY DZIAŁ Z INFORMACJAMI TURYSTYCZNYMI NA STRONIE  RYANAIR.COM

Ryanair ulubiona tania linia lotnicza w Europie, wprowadziła 12 czerwca nową opcję na stronie Ryanair.com. Nowy dział dotyczy atrakcji turystycznych i innych przydatnych podróżnym informacji, oferując pasażerom szczegółowy przewodnik po każdym z 186 miejsc docelowych w 30 krajach.

Nowa sekcja na stronie internetowej Ryanaira zawiera:

• Hotele, noclegi i miejsca, gdzie można zjeść posiłki
• Co warto zobaczyć i zrobić
• Informacje na temat życia nocnego oraz miejsc, gdzie można zrobić zakupy
• Mapy i ogólne informacje o mieście
• Loty, opłaty i informacje o lotniskach
• Wypożyczalnie samochodów, parking i dojazd z lotniska
• Przewodniki po każdym miejscu do pobrania w formacie PDF

Jest to kolejna innowacja wprowadzona na stronie Ryanair.com, po niedawno uruchomionej opcji wyszukiwarki lotów, dzięki której klienci mogą łatwo znaleźć i zarezerwować najtańsze loty, szukając ich według cen, kierunków oraz okresu planowanej podróży. Oprócz tego, rodzina i przyjaciele używający mediów społecznościowych mogą być szybko poinformowani o najatrakcyjniejszej ofercie dzięki opcji: “Udostępnij”. Rozkłady lotów są interaktywne, znajdują się tam wszystkie dostępne loty z danego miejsca wylotu do miejsca docelowego w danym miesiącu, co sprawia, że planowanie podróży jest jeszcze łatwiejsze.

Klienci mogą również skorzystać z innowacyjnej mapy połączeń, która zawiera wszystkie miejsca docelowe z lotniska wylotu oraz najniższe dostępne ceny i najtańsze kierunki. Warto zaznaczyć, że już 2 miliony klientów Ryanaira założyło konto „My Ryanair”, co pozwala na posiadanie osobistego profilu, na którym dane osobowe są bezpiecznie przechowywane, co przyspiesza proces rezerwacji biletów i dokonywanie odprawy.

Wkrótce, już tego lata zostanie wprowadzona nowa aplikacja na smartfony, trwają również intensywne prace nad mobilnymi kartami pokładowymi oraz stroną internetową na urządzenia mobilne, jak również pakietami usług skierowanych dla rodzin oraz klientów biznesowych.

Kenny Jacobs z Ryanaira, Dyrektor ds. Marketingu (CMO) powiedział:

“Ryanair.com odwiedza 4 miliony osób codziennie, co oznacza, że jest to ulubiona strona dotycząca podróżowania w Europie. Cały czas poprawiamy funkcjonalność strony oraz informacje na niej dostępne. Z przyjemnością wprowadzamy kolejną opcję, a mianowicie oferujemy pasażerom szczegółowe przewodniki po każdym z 186 miejsc docelowych w 30 krajach, do których latamy w Europie i Afryce Północnej. Przewodniki te zawierają informacje na temat możliwości noclegowych, wyżywienia oraz atrakcji turystycznych, sprawiając, że strona Ryanair.com staje się numerem jeden, jeżeli chodzi o źródło informacji dla osób planujących podróż. Jest to częścią naszego planu nieustannego poprawiania narzędzi i systemów online. Uważamy, że wprowadzenie informacji o naszych miejscach docelowych jest kolejnym sygnałem tego, że platforma Rynair.com dynamicznie się rozwija.”