ale bez dyrektora marketingu i PR

Piotr Gołos, dotychczasowy dyrektor Departamentu Marketingu i Spraw Zagranicznych PZPN, rozstaje się z federacją. Jego decyzja o zakończeniu pracy w PZPN zbiegła się z informacją o pozyskaniu nowego sponsora dla reprezentacji – Grupy LOTOS.

Jak dowiedziało się PRoto.pl, jak na razie nie wybrano nowej osoby na to stanowisko. Gołos pracował w PZPN przez cztery lata i był odpowiedzialny m.in. za przygotowanie nowej strategii komunikacji, politykę PZPN w zakresie problematyki zagranicznej oraz działania z obszaru marketingu i PR. Ostatnim projektem, nad którym pracował dotychczasowy dyrektor marketingu, było pozyskanie sponsora głównego dla piłkarskiej reprezentacji, którym została Grupa LOTOS.

Kontrakt pomiędzy Grupą LOTOS a Polskim Związkiem Piłki Nożnej będzie obowiązywał do końca grudnia 2018 r.

Grupa LOTOS jest także głównym sponsorem piłkarskiej drużyny Lechia Gdańsk. W Trójmieście wspiera też m.in. siatkarski zespół Lotos Trefl Gdańsk oraz koszykarską drużynę Trefl Sopot.