Qatar Airways otrzymuje nagrodę

SimpliFlying za doskonałość

w dziedzinie mediów społecznościowych

Linię lotniczą uznano za Najlepszą Wschodzącą Linię Lotniczą

 

DOHA, Katar– Qatar Airways zostały określone mianem najlepszej wschodzącej linii lotniczej w mediach społecznościowych w 2013 przez wiodącą firmę konsultingową specjalizującą się w rynku lotniczym – SimpliFlying.

 

Qatar Airways zostały nominowane, a następnie uznane absolutnym zwycięzcą w kategorii Najlepsza Wschodząca Linia Lotnicza/Port Lotniczy w Mediach Społecznościowych w ramach 4 edycji dorocznego konkursu Annual Sympliflying Awards, który miał miejsce w Amsterdamie 23 października. Wydarzenie odbyło się przy okazji konferencji w sprawie marketingu przewozów w internecie, mediach społecznościowych i mobilnych EyeforTravel Online Marketing, Mobile & Social Media in Travel Europe 2013.

Pod przewodnictwem SimpliFlying, firmy zajmującej się strategią marketingową w lotnictwie, rygorystyczny proces wyłaniania zwycięzcy obejmował głosowanie publiczne oraz ocenę przez znakomite grono liderów kształtujących oblicze przestrzeni marketingu podróżniczego. W skład jury SimpliFlying Awards 2013 weszli Raymond Kollau, Dyrektor Generalny Airlinetrends.com, Robert Patterson, Wiceprezes Content and Social Strategy w MMGY Global oraz Rosie Akenhead, Dyrektor Handlowy w Yelp.com.

Zainicjowany w 2010, konkurs Annual SimpliFlying Awards stał się autorytatywnym wyznacznikiem najlepszych praktyk w dziedzinie mediów społecznościowych linii i portów lotniczych.

„Qatar Airways bez wątpienia plasuje się na samym szczycie ligii, jeśli chodzi o media społecznościowe,” stwierdził Dyrektor Generalny SimpliFlying Shashank Nigam. “Zbudowały potężną bazę fanów w mediach społecznościowych w ciągu ostatnich kilku lat za pomocą angażujących kampanii, takich jak Tweet-a-meet i partnerstwa, takiego jak z FC Barcelona i hotelami premium w egzotycznych miejscach. Ich kampanie w mediach społecznościowych są dobrze przemyślane i zawsze starają się uzyskać dla linii wielorakie korzyści. Bez wątpienia Qatar Airways wyprzedziły konkurencję dzięki innemu myśleniu o marketingu w lotnictwie.”

Kontynuując Shashank powiedział „Dzisiejszy podłączony do sieci podróżujący szybko się zmienia, zabierając ze sobą w przestworza nawet własny salon. To daje wiele możliwości liniom i portom lotniczym.”

Qatar Airways szybko odpowiedział na możliwości prezentowane przez użycie platform mediów społecznościowych podejmując dialog z podłączonym do sieci podróżującym. Linia lotnicza korzysta z 14 mediów społecznościowych, aby pomagać, informować i angażować swoich pasażerów.

Qatar Airways jest obecny w mediach społecznosciowych na następujących portalach:

www.facebook.com/qatarairways 
www.twitter.com/qatarairways 
www.youtube.com/qatarairways
www.instagram.com/qatarairways
www.pinterest.com/qatarairways
www.flickr.com/qatarairways
http://qatarairways.tublr.com
http://google.com/+qatarairways
www.linkedin.com/company/qatar-airways
www.foursquare.com/qatarairways
www.vk.com/qatarairways (Rosja)
www.weibo.com/qatarairways (Chiny)
http://t.qq.com/qatarairways (Chiny)
www.wechat.com (Chiny)Linie lotnicze Qatar Airways odnotowały gwałtowny wzrost w ciągu zaledwie 16 lat działalności, obecnie oferując przeloty nowoczesną flotą 127 samolotów do 133 kluczowych, zarówno pod względem turystyczno-wypoczynkowym jak też biznesowym, miejsc docelowych w całej Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce , Azji i obu Amerykach.

W roku 2013, Qatar Airways uruchomiły jedenaście nowych tras: Al.-Kassim (Arabia Saudyjska), Nadżaf (Irak), Phnom Penh (Kambodża), Chicago (USA) , Salalah (Oman) , Basra (Irak), Sulaymaniyah (Irak), Chengdu (Chiny ), Addis Abeba (Etiopia), Ta’if (Arabia Saudyjska ), a ostatnio Clark Manila International Airport (Filipiny).

W ciągu kilku następnych tygodni i miesięcy, sieć połączeń będzie rozwijać o kolejne porty docelowe, miedzy innymi: Sharjah i Dubai World Central, oba w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (rejsy już od 1 marca 2014), Filadelfia, USA (2 kwietnia 2014) i Miami, USA (10 czerwca 2014).

 

W dniu 30 października 2013 r., Qatar Airways dołączył do sojuszu oneworld, stając się jedynym kluczowym przewoźnikiem Zatok, który wstąpił do globalnego sojuszu linii lotniczych, by umożliwić pasażerom korzystanie z prawie tysiąca lotnisk w ponad 150 krajach, oraz z 14.000 codziennych przelotów.

Podczas tegorocznej edycji Światowych Nagród Lotniczych Skytrax 2013 przyznawanych w trakcie Paryskiego Salonu Lotniczego, linie lotnicze Qatar Airways otrzymały nagrody aż trzy tytuły: Najlepszą Klasę Business na Świecie, Najlepszy Lounge dla Klasy Business na Świecie oraz po raz drugi rok z rzędu tytuł dla Najlepszego Personelu Lotniczy na Bliskim Wschodzie.

Linie zostały także uhonorowane tytułem Najlepszej Linii Lotniczej na Bliskim Wschodzie – siódmy rok z rzędu, a Terminal Premium n Międzynarodowym Lotnisku w Dosze został odznaczony tytułem Najlepszych Usług Lotniskowych Typu Premium trzeci rok z rzędu. Qatar Airways zdobyły także prestiżowy tytuł Linii Lotniczej Roku 2011 oraz 2012, przyznawany przez Skytrax. Skytrax jest jedynym, niezależnym, światowym badaniem przeprowadzanym wśród pasażerów, mającym na celu monitorowanie standardów usług lotniczych i jest uważany za ostateczny punkt odniesienia, jeśli chodzi o jakość w branży lotniczej.

Aktualna łączna wartość zamówień na samoloty złożonych przez Qatar Airways to ponad 50 miliardów dolarów. Wśród 250 zamówionych przez przewoźnika maszyn znajdują się Boeingi 787 i 777, Airbusy A350, A380 oraz samoloty z rodziny A320.

 

World’s 5-star airline.www.qatarairways.com