7 lipca br. startuje pierwsza kampania telewizyjna klubu travelowego Travelist. Spot reklamowy Travelist będzie emitowany w telewizjach TVN i Polsat oraz we wszystkich kanałach tematycznych tych stacji.

Kampania telewizyjna Travelist potrwa dwa tygodnie, od 7 do 27 lipca. Oprócz głównych anten TVN i Polsat obejmie m.in. kanały: TLC, AXN, TVN Style, TVN 7,  BBC lifestyle, Eurosport, Polsat 2, Polsat Cafe i Animal Planet.
Kampania reklamowa Travelist jest wynikiem transakcji z brytyjskim gigantem na rynku travelowym – grupą Secret Escapes, która na początku marca b.r. wykupiła 100% udziałów polskiego klubu. „To działanie Travelist to także dodatkowa promocja dla naszych partnerów biznesowych, czyli współpracujących z nami hoteli” – komentuje Tomasz Nowiński CEO Travelist. „Pozwoli nam ona na dotarcie do całkiem nowej grupy docelowej oraz wzmocni pozycję naszej marki na rynku usług turystycznych” – dodaje Nowiński. Rezultaty, jakie prognozuje Travelist to m.in.: kilkadziesiąt tysięcy nowych użytkowników pozyskanych w bardzo krótkim czasie, wzrost zainteresowania prezentowanymi przez portal obiektami oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży.
Spot Travelist można zobaczyć na You Tube.

 

***

O TRAVELIST:
Travelist to pierwszy w Polsce klub travelowy, skupiający najlepsze oferty turystyczne z Polski oraz sąsiadujących krajów. Firma działa od marca 2013 roku i obecnie współpracuje z 500 obiektami noclegowymi. Serwis pełni funkcję bazy ofert turystycznych w najniższych cenach, dostępnych dla zarejestrowanych klubowiczów, z możliwością rezerwacji online. Travelist posiada w swojej ofercie zarówno pomysły na niezapomniany wypoczynek dla całej rodziny, jak i propozycje romantycznych weekendów dla dwojga. Najnowsze inspiracje wypoczynkowe przestawiane są  w kilku kategoriach: np. Kocham Bałtyk, Baseny i Aquaparki, Dla Rodziny, Ciekawe Miasta. Dziennie za pośrednictwem serwisu promowanych jest blisko 300 ofert wypoczynkowych.
www.travelist.pl