Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.

Mimo że do Best Western należą hotele, których właścicielami są indywidualni inwestorzy, Best Western Polska, dzięki działającemu na terenie Polski biuru, wspiera ich działania na poziomie ogólnopolskim. Regularnie organizowane są akcje marketingowe online i dystrybucyjne, których celem jest zwiększenie sprzedaży internetowej oraz wzmocnienie wizerunku marki.

Rozpoczęta w marcu akcja „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę” będzie trwać do początku maja. Aktywności reklamowe w Internecie obejmują kampanię zasięgową skoncentrowaną w kanałach ogólnotematycznych, biznesowych i turystycznych oraz działania w wyszukiwarce Google. Kampania jest ukierunkowana na osoby, które poszukują informacji na temat oferty hotelowej w Polsce – zarówno pod kątem wyjazdu turystycznego, jak i służbowego.

Kreację kampanii, planowanie i zakup mediów skoordynowano we współpracy z domem mediowym Havas Media.

– Przykładamy dużą wagę do spójności działań marketingowych. Oczywiście nasze obiekty są niezwykle aktywne na tym polu, inwestorzy dbają o promocję swojej oferty. Jednak dzięki funkcjonowaniu biura Best Western w Polsce, nasi hotelarze otrzymują również szersze wsparcie. Przykładem jest właśnie akcja, którą obecnie prowadzimy. Wzmacnia ona nie tylko sprzedaż poszczególnych hoteli, ale buduje również wizerunek marki Best Western – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.

Do Best Western należy obecnie 21 hoteli w Polsce. Najnowszym obiektem, który dołączył do największej na świecie rodziny hotelowej, był BEST WESTERN Hotel Opole Centrum. Dzięki temu marka ma już swoje obiekty w 13 województwach. Jej hotele w 15 różnych miastach oferują łącznie 1859 pokoi.