W najnowszej edycji badania Daymaker Index, sprawdzającego jakość obsługi w ponad 150 działających w Polsce sieciach handlowych, sieć INTERSPORT Polska uzyskała wynik 87%, co daje jej pierwsze miejsce w kategorii sklepów sportowych oraz dwudzieste pierwsze miejsce w zestawieniu ogólnym.
Zadowolenie klientów ma dla pracowników sieci INTERSPORT największe znaczenie. Staramy się więc nieustannie podnosić jakość naszych usług i produktów.
Autentyczne zaangażowanie pracowników podnosi standard usług. Kluczem do sukcesu jest indywidualne podejście do każdego klienta. Sieć INTERSPORT Polska S.A. intensywnie rozwija system szkoleń swoich pracowników w celu podniesienia ich kwalifikacji oraz umożliwienia klientom korzystania z poradnictwa w szerokim zakresie tematycznym.
„System szkoleń obejmuje obowiązującą w sieci INTERSPORT ścieżkę sprzedaży na którą składają się: podejście do klienta, badanie jego potrzeb oraz sprzedaż komplementarna. Dodatkowo przeprowadzamy w formie e-learingowej oraz bezpośredniej, szkolenia produktowe ze znajomości naszej oferty sprzedaży w najważniejszych grupach towarowych” – mówi Marek Bugajski, dyrektor ds. obsługi sklepów.
Kontrola umiejętności handlowych oraz wiedzy produktowej pracowników odbywa się przy pomocy „tajemniczego klienta” oraz coachingu bezpośredniego w salonie sprzedaży. Nad całością czuwa osoba odpowiedzialna za szkolenia oraz koordynatorzy regionalni.
„Bardzo cieszy nas wysokie miejsce osiągnięte w tym badaniu. Dla naszych klientów jakość i sprawność działania to czynniki decydujące o wyborze sklepu. Biorąc udział w rankingu klienci wybrali sieć INTERSPORT na sportowego doradcę. Ten wybór stanowi dla nas informację o pozytywnej ocenie naszych usług” – komentuje Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
To nie jest jedyne wyróżnienie, którym zostaliśmy obdarowani przez naszych konsumentów! Sieć INTERSPORT Polska otrzymała również w roku 2014 tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Do grona laureatów zakwalifikowały się firmy, które najlepiej spełniają oczekiwania współczesnego rynku i mają najwyższe rekomendacje ze strony klientów na 2014 rok. Jest to unikalne wyróżnienie, bowiem nagrodę przyznają sami konsumenci, a nie wąskie grono jurorów.