Co touroperator może zrobić, aby naprawdę takie były? Jak poznać potrzeby osób z niepełnosprawnościami? Piętnastu pracowników Salonów firmowych, Infolinii i Centrum Obsługi Klienta Biura Podróży ITAKA wzięło udział w wyjątkowym szkoleniu zorganizowanym przez mówczynię inspiracyjną, Angelikę Chrapkiewicz-Gądek oraz Fundację Polska Bez Barier.

 

Uczestnicy szkolenia pokonywali przeszkody na wózkach, starali się zrozumieć potrzeby m.in. osób z niepełnosprawnościami sensorycznymi. Były dyskusje o stereotypach, uczuciach, emocjach, otwartości na potrzeby innych. Warsztaty zostały przeprowadzone w trzech modułach poruszających problem szeroko rozumianej dostępności związanej z niepełnosprawnością.Udział wszkoleniu byłnietylkoinspirującąlekcją dla uczestników, ale przede wszystkim okazją do zdobyciapraktycznej wiedzy, która pomoże w realizacji przez ITAKĘ podróżniczych marzeń osób z niepełnosprawnościami od momentu wyboru oferty, poprzez komfortowy pobyt, aż po bezpieczny powrót z wakacji. Warsztaty były kontynuacją projektu ITAKA – Wakacje bez przeszkód.