Biuro podróży Ecco Holiday wprowadza dziś do sprzedaży ofertę na LATO 2014. Inaugurację sezonu organizator rozpoczął promocyjnymi cenami na wybranych kierunkach czarterowych, takich jak Bułgaria, Turcja, Egipt, Kreta i Rodos.

W ofercie dominują hotele 4* i 5* z wyżywieniem All Inclusive. Rezerwujący wakacje w grudniu otrzymają gratis gwarancję stałej ceny oraz bezpłatną możliwość zmiany uczestnika. Organizator obniżył wartość zaliczki do 15 %, z zachowaniem zapłaty pozostałej kwoty 30 dni przed wylotem. Wpłaty wszystkich klientów objęte są dodatkowym ubezpieczeniem. Sprzedaż potrwa do wyczerpania puli miejsc przeznaczonych do promocji.

Klienci wyraźnie podzielili się na dwie grupy. W jednej są zwolennicy tzw. first minute, a w drugiej fani last minute. Na forach internetowych jedni przekonują drugich, co jest lepsze. O profitach zakupów z wyprzedzeniem i tych na ostatnią chwilę mówi Magdalena Wawrzyniak, Kierownik Sieci Sprzedaży Ecco Holiday.

– Zakupy w przedsprzedaży to przede wszystkim komfort wyboru. W momencie wprowadzenia oferty do sprzedaży dostępne są wszystkie hotele i wszystkie terminy. Dlatego najwięcej zwolenników tego typu zakupów jest wśród rodzin z dziećmi. Ci klienci już wiedzą, że wakacje spędzą w czasie wolnym od szkoły i, że szukanie w szczycie sezonu dobrego hotelu dla opcji 2+2, najchętniej z 2 osobnymi pomieszczeniami, graniczy z cudem. To jest największa przewaga tzw. first minute. Najmniejsza różnica dotyczy cen. Odkąd zniknęły z rynku biura, które konkurowały wyłącznie cenami, mamy tu względną stabilizację. Podaż skorelowana z popytem i umiejętne zarządzanie kosztami, pozwalają organizatorom utrzymywać ceny na realnym poziomie. Jeśli jakieś oferty znacznie odbiegają od średniej ceny rynkowej, warto być czujnym, bo może być to tylko pozorna oszczędność. Dotyczy to zwłaszcza osób kupujących z dużym wyprzedzeniem, powierzających organizatorowi swoje pieniądze czasem nawet na pół roku przed wylotem. Jest to ryzyko zdecydowanie większe, niż w zakupach na ostatni moment, i najsłabsza strona tego typu ofert. Ecco Holiday wyeliminowało to ryzyko wykupując ubezpieczenie wpłat Klientów. Dzięki niemu, nasz Klient odzyska z ubezpieczenia 100% wpłaconych środków w ciągu 30 dni. Jest to jedyne tego typu ubezpieczenie na rynku i właściwie jedyna gwarancja, że nie straci się pieniędzy. Podsumowując, wakacje dobrze zaplanowane, to podstawa udanego wyjazdu.

Na początku przyszłego roku, czarterowa oferta Ecco Holiday uzupełniona zostanie o propozycje wyjazdów realizowanych tanimi liniami i liniami rejsowymi. Dzięki temu portfolio organizatora poszerzone zostanie o kolejne kierunki wakacyjne, takie jak Hiszpania, Włochy, Portugalia, Malta, Cypr czy Chorwacja. Na stałe do oferty touroperatora wpisała się także turystyka krajowa. Wyjazdy egzotyczne do Chin, Japonii, Tajlandii, Meksyku, Indii, Emiratów Arabskich, na Kubę i wiele innych, dostępne są pod marką Ecco Travel. Tak różnorodny produkt pozwala touroperatorowi generować przychody przez cały rok niemal ze wszystkich obszarów turystyki. Bo podstawą udanego wyjazdu, są wakacje dobrze zaplanowane także przez organizatora.